Se contestă normalitatea

Se contestă normalitatea

„Lumea e pregătită pentru schimbări”, spune Durex în recenta sa campanie, care ne îndeamnă să nu revenim la „normal”. Păi, cum adică? Doar la asta se roagă toți și fiecare, pentru asta se organizează tot felul de mese rotunde pe internet, dezbateri, conferințe cu prognoze despre când și cum ne întoarcem la prezentul trecut. Și nu se știe dacă mai avem nevoie de el, de fapt. De ce ne-ar trebui niște timpuri expirate?!

Durex împreună cu Havas Londra prezintă un alt punct de vedere, care spune că unele aspecte ale vieții noastre n-ar trebui să le luăm cu noi în lumea cea nouă. Spotul vorbește despre normele de care ar trebui să ne desprindem și vine cu apelul de a nu reveni la viața normală, unde se găseau scuze pentru sexul neprotejat, unde femeilor le era rușine să poarte prezervative în poșetă, unde zeci și sute de mii de oameni erau infectați, zilnic, cu boli cu transmitere sexuală.

După cum se știe, normalul nu a existat dintotdeauna. Lucrurile firești de altădată au nevoie de-o actualizare. Iar 2020 ne-a oferit oportunitatea să schimbăm paradigmele. Probabil, acest an, care de la început a refuzat să răspundă așteptărilor, e un bun prilej de a regândi relațiile cu mediul și oamenii care ne înconjoară și felul în care funcționează unele configurații ale vieții noastre, care, până nu demult, ni se păreau „normale”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related