Dan Fințescu & Marian Hurducaș, despre Murdar: Ne-am dorit un produs mainstream, care să poată fi consumat de cât mai multă lume

Dan Fințescu & Marian Hurducaș, despre Murdar: Ne-am dorit un produs mainstream, care să poată fi consumat de cât mai multă lume

Un nou mod de a-ți face produsul auzit își face intrarea pe piața din România: product placement-ul audio. Fereastra pe care intră e podcastul Murdar, ce descrie aventurile unui DJ din viitorul apropiat, scris de Dan Fințescu în perioada de lockdown și comunicat de Marian Hurducaș, marketing and strategy consultant la necktie.ro. I-am întrebat mai de toate, ce aduce nou produsul lor, ce ascultă ei când se pun seara în pat și cum pot face brandurile să se audă mai bine fără a deveni agasante pentru ascultători.

Prin Murdar poți avea și expunere grafică, pentru că strategia de comunicare a fost gândită în așa fel încât storytelling-ul să poată fi umărit și pe rețelele de socializare sub forma unei povești de revistă de benzi desenate care să coaguleze în jur o comunitate activă, spune Marian Hurducaș

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related