De la sexy la social, in fantezii din trafic

De la sexy la social, in fantezii din trafic

Cand creezi niste asteptari, audienta vrea sa fie rasplatita pentru atentia pe care o investeste. Poti, insa, sa o surprinzi si sa-i provoci un twist-thrill. Dar ce e dincolo de el?

In spotul facut de Papaya Advertising pentru Fashion Days e un mesaj social. Si e de apreciat apetitul brandului pentru abordarea unei astfel de teme, chiar dacă oamenii asteapta un commitment serios si eventual de lunga durata, cand vine vorba de cauze sociale. E drept, aici nu vorbim chiar de incalzirea globala, ci de nesimtirea celor de la volan care arunca orice pe strada. Asa ca, poate e suficient sa faci cu ochiul unei asemenea cauze.

Dar, in principiu, implicarea in jocul responsabilitatii sociale necesita mai mult efort. Iar de la bun gust (in fashion), la bun simt (in trafic) e o distanta lunga. 

Spotul regizat de Hypno, filmat in acea parte a Bucurestiului care nu arata ca Bucurestiul, este perfect executat intr-un stil cinematic american  – cu bird’s eye view, zoom-uri sau dolly. Performance-ul Adelinei Pestritu in rolul femeii fatale ce transforma spatiul dintre masini intr-un podium este potentat de VO-ul flamboiant al lui Dragos Bucur, cu care agentia s-a obisnuit sa colaboreze.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related