Doar curiozitatea unui copil in marea plictiseala a adultilor

Doar curiozitatea unui copil in marea plictiseala a adultilor

Ar fi putut fi un spot cu un Mercedes care face spectacol pana cand noul sistem de siguranta al masinii ar fi intrat in functiune. Ar fi putut fi o poveste cu inginerii germani care n-au dormit noptile pana cand n-au pus la punct acel nou sistem de siguranta. Sau am fi putut vedea un crash-test, toate, pentru a promova sistemul inovativ de airbaguri cu care este dotat noul model S-Klasse. Mercedes n-a facut nimic din toate astea. 

A facut, in schimb, o analogie: un spot in care produsul nu apare deloc, rolul airbagurilor fiind preluat de cativa pesti-balon (blowfish), care nu ezita sa-si protejeze starul portocaliu din acvariu, in fata curiozitatii unui copil plictisit de petrecerea cu adulti si muzica jazz, la care se afla.

Ce-i drept, ne-am obisnuit ca, in general, advertisingul sa fie atat de explicit, incat ne-am putea simti si noi la fel de plictisiti ca la o petrecere monotona. Uneori insa, mai apar si astfel de invitati surpriza.

Spotul e semnat de antoni Berlin.

 

Nu spunem ca depistam un pattern la Mercedes, dar tot ei au mai promovat un sistem de stabilitate, folosind... gaini.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related