Wave Division extinde oferta integrata de servicii in-store

Wave Division extinde oferta integrata de servicii in-store

De 20 de ani pe piata de BTL din Romania, Wave Division este agentia  care ofera servicii de BTL, dezvoltare campanii de consumer si implementare in-store 360, la nivel national, pentru FMCG, si nu doar atat.

 

“In furnizarea serviciilor de in-store pentru partenerii nostri am fost mereu intre liderii din piata, cu o activitate neintrerupta de 20 ani. Am creat parteneriate de multi ani cu majoritatea clientilor nostri si, in momentul de fata, suntem printre putinele agentii care pot spune ca au dezvoltat si implementat campanii in-store pentru cele mai importante branduri din FMCG. Experienta si expertiza noastra ne permit sa inovam si sa ne adaptam mereu la specificul unei piete foarte dinamice.

Pentru provocarile acestei toamne suntem pregatiti cu o echipa de coordonare, la nivel national, cu multa experienta, cu infrastructura logistica si pentru depozitare imbunatatite, cu resurse umane bine pregatite, cu prezenta activa in principalele retele de retail (IKA si TT, dar si new channels) si cu un mindset care ne face sa contribuim activ la cresterea vanzarilor clientilor nostri, prin personalizarea serviciilor oferite, la nevoile fiecaruia dintre ei si la schimbarile pietei. In tot ce facem, avem mereu in vedere siguranta si continua dezvoltare a echipei noastre, precum si imbunatatirea serviciilor pe care le oferim, astfel incat sa fie mereu actuale, relevante si sa aduca beneficii, atat clientilor nostri directi cat si partenerilor si clientilor lor.”, Al Kamara (CEO Wave Division).

 

Pe langa serviciile traditionale de implementare in-store, echipa Wave Division este pregatita sa isi sustina partenerii, cu proiecte dovedite ca au o contributie semnificativa la cresterea vanzarilor:

  • Promotii si samplinguri in-store –prin folosirea unor tehnologii moderne, direct la raft, fara interactiune umana, sau cu promoter;
  • In-store merchandising (amenajare produse la raft si/sau pe plasari secundare conform planogramelor, refill stoc din depozitul magazinelor, implementare POSMs la raft, negociere obtinere spatii de expunere suplimentare, la nivelul fiecarui magazin in parte);
  • Management POSMs – la nivel national, inclusiv depozitare, servicii de stocare POSMS, livrare catre retele de magazine, implementare POSMS (atat materiale simple, cat si standuri si insule complexe), mentenanta si refill POSMS, preluare materiale din locatii si depozitarea lor in bune conditii pentru campanii viitoare etc.;
  • Category management design, adaptat fiecarui retailer – concept, design, productie si implementare; atat pentru gondola sau raione de magazin, cat si pentru magazine de brand;
  • Dezvoltare POSMS – servicii de creatie si productie POSMS (de la materiale simple, de tip wobbler, poster, pana la insule complexe de activare, cu diverse tehnologii incluse) ;
  • “Marketing intelligence” – servicii de mystery shopper, audit campanii, monitorizare si raportare activitate competitie, audit magazine (inclusiv prezenta la raft – pentru clientii nostri si competitia lor, implementare POSMs etc.), interviuri consumatori.

Portofoliul de clienți ai Wave Division, din acest an, cuprinde branduri internaționale, precum: JTI, Unilever, Algida, Nespresso, PPD (Baileys, Jack Daniel's, J&B, Smirnoff), URBB (Tuborg, Guiness, Somersby), Huggies, Kotex, Bella, Pannini, Rompetrol – Hei, etc., dar și branduri de succes locale, precum Farmec, Gerovital, Turbomecanica, Regina Maria, Artesana sau Sun Plaza.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related