Madhouse Advertising a devenit partener Tik Tok

Madhouse Advertising a devenit partener Tik Tok

Incepând cu data de 5 octombrie se pot desfășura și în România campanii de publicitate prin intermediul aplicației Tik Tok.

Tik Tok este una din aplicațiile cu cea mai mare creștere de downloads și de useri din lume. Aplicația constă în generarea unui content video scurt, cât mai creativ posibil cu un potențial foarte mare de viralizare.

In România creșterea in ceea ce privește utilizarea acestei aplicații a fost spectaculoasă, ajungând astăzi la milioane de useri activi lunar. Profilul acestora este în principal din categoriile de vârstă 13-34 care tind sa petreacă destul de mult timp activi.

Datorită creșterii numărului de utilizatori, dar și prin prisma contentului inedit , brandurile și-au manifestat deja interesul in ceea ce privește promovarea pe acest canal. Advertiserii își pot transmite mesajul clar, eficient si creativ prin intermediul formatelor din această aplicație care se bazează pe videouri scurte. Un aspect important este că prin varianta “minimă” de expunere pot fi generate peste 1,4 milioane de afisări/zi pentru orice brand/produs.

"Ne bucurăm ca Tik Tok ne-a ales ca partener pentru ca este o aplicație în care credem, cu trecere foarte bună in special in rândul generațiilor Z si Millenials pentru care suntem pregătiți să dezvoltăm și să promovăm un content creativ, bineînteles cu ajutorul clienților nostri si al agențiilor de publicitate. Așteptăm cu nerăbdare să facem cât mai multe campanii începând cu acest final de 2020, deoarece credem că această aplicație este “the game changer”, Andrei Jianu – Head of Sales, MadHouse Advertising.

 

Cercetările arată că pe măsură ce aceste grupe de vârstă intră pe piața muncii și înainteaza in carieră, acestea devin grupele de vârstă cu cea mai mare libertate financiară. De asemenea, interactioneaza pe TikTok mai mult decât pe orice alte platforme de socializare.

"Publicitatea TikTok oferă libertatea de a fi nu doar creativ, ci si de a inova. Invităm clienții de publicitate să dezvaluie prin intermediul TikTok personalitatea, pasiunea și chiar simțul umorului brandurilor într-un mediu consumat fără efort de un public activ. Aici se pot declanșa conversații și se pot lansa proiecte în care utilizatorii își pot investi atat timpul cât mai ales interesul. Acest lucru va lăsa un impact mult mai durabil decât o promovare pasivă.", Cristian Petriceanu – Country Manager MadHouse Advertising.

 

MadHouse este o companie independentă, specializată în publicitatea pe dispozitive mobile, cu birouri în Budapesta, București, Praga și Bratislava. Concentrându-se strict asupra platformelor mobile, echipa MadHouse folosește cu precădere soluții inovatoare și tehnologii de ultimă oră pentru a reuși implementarea cu mare acuratețe a campaniilor, ceea ce conduce inevitabil la obținerea unor rezultate remarcabile. MadHouse pune la dispoziție soluții de promovare in aplicațiile Tik Tok, Snapchat, Tinder, Pinterest, Viber, Waze, în platformele de gaming Twitch si Fandom, având in același timp o gamă varită de formate de bannere speciale ce pot fi promovate prin mobile programmatic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related