Cocktail-urile Fructate de la Angelli au dat culoare verii. Don’t shake it, just drink it!

Cocktail-urile Fructate de la Angelli au dat culoare verii. Don’t shake it, just drink it!

Proaspăt & Fructat

Ce poate fi mai răcoritor, într-o zi toridă, decât un cocktail de vin spumant cu suc de fructe? Angelli România s-a gândit de mult la asta, și a creat de ceva vreme delicioasa gamă de coktailuri fructate: Cherry, Pesca, Fragola, Kir Royal și noul Mango. Nu mai e nevoie să amesteci, să combini proporții, cantități și să agiți – orice variantă e ready to drink, iar sub dopul moștenit de la spumant te îmbie o combinație proaspătă și fructată.

 

 Spuma...nt am zis?

Categoria cocktail-urilor de fructe era privită de consumatorul tradițional Angelli ca o varietate de băuturi festive, de eveniment, un soi de spumant cu gust de fructe, preferata publicului feminin, mai ales. Target-ul mai tânăr se orientează însă spre alte categorii, mai fresh, mai inovatoare, spre un soi de instant reward, ceva care să dinamizeze pofta de distracție. Agenția MSA Branding & Communication (Agency of Record Angelli Romania) a luat gama de cocktail-uri, a gustat-o din nou în contexte diferite și a propus apoi o nouă strategie de comunicare. Culorile și gustul de fructe au devenit niște drive-uri directe, care dau culoare verii și care stârnesc spiritul de aventură și pofta de a împărtăși (chiar și de la distanță) momentele estivale pline de energie.

 

Paleta de gusturi și culori Angelli

Pentru a fixa mai mult legătura sinestezică între fructe și culorile verii, a fost creată o paletă de culori proaspete: Red Cherry, Pink Fragola, Orange Pesca, Violet Kir Royal și Deep Orange Mango.

În cadrul campaniei „Dă culoare verii, cu Angelli Fructat!”, între 15 iulie și 30 august, oricine răspundea la întrebarea „Care e favorita ta?” putea câștiga un Kit de Vară cu produse sau marele premiu, o bicicletă Pegas Strada 1 gata de drum. Repoziționarea categoriei și o nouă strategie de targetare au condus la o schimbare de percepție asupra cocktail-ului de fructe. Acesta începe să fie privit de o nouă generație de consumatori ca o băutură cool, estivală, proaspătă și răcoritoare, mereu la îndemână: „Petrecem și sărbătorim acum și aici, nu doar în anumite zile predefinite de calendar, de tradiții sau de evenimente speciale.” 

 

„Fructele” acțiunilor din campanie

Campania s-a concentrat pe platforma Facebook, fiind comunicată și pe conturile Angelli de Instagram și YouTube. Concluzia: dacă vrei să repoziționezi un produs și să te adresezi unei generații cool, comunicarea trebuie să fie ”even cooler”!

1200 Reactions, 1700 de comments (și, implicit, participanți la concurs) și 580 de share-uri. O recoltă estivală numai bună de urmărit, un segment de target nou care se va lăsa sedus în continuare de gustul fructat și răcoritor. În sezoanele următoate, Angelli Frucat va propune noilor fani schimbări și mai ingenioase, de la packaging, ediții piccolo (250ml) ediții speciale, customizate și multă poftă de distracție.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related