Kärcher, liderul mondial în domeniul tehnologiei de curățare, devine client al startup-ului tech Innoship

Kärcher, liderul mondial în domeniul tehnologiei de curățare, devine client al startup-ului tech Innoship

Liderul mondial în domeniul tehnologiei de curățare, Kärcher semnează un parteneriat cu startup-ul Innoship pentru eficientizarea managementului livrărilor. Începând cu luna noiembrie, Innoship, compania tech care are în plan să devină principalul agregator pentru opțiuni de livrare rapidă din Europa Centrală și de Est, va gestiona livrarea comenzilor de pe platforma de eCommerce: Kärcher Webshop.

Compania germană are în plan să îmbunătățească experiența de cumpărare a clienților săi din România prin eficientizarea procesului de livrare. Principale beneficii din cadrul platformei Innoship care îi vor ajuta să-și pună în aplicare planul sunt: vizibilitatea unitară și în timp real asupra comenzilor care le va permite să ia decizii rapid, transparență pe costurile serviciilor de curierat din fiecare zona geografică, capacitatea sistemului de a seta ușor și simplu reguli de business aplicabile afacerii și operarea comenzilor automat, într-o singură platformă.

Compania Innoship a fost înființată anul trecut și este dezvoltatorul unei soluții de tip SaaS (software as a service) care oferă retailerilor și magazinelor online posibilitatea să gestioneze propriile contracte de curierat și opțiuni de livrare prin intermediul unor algoritmi de machine learning. Aceasta se află în continuă expansiune pe piața locală și internațională, bucurându-se de o rată impresionantă de adopție.

 ”Suntem onorați să fim parteneri ai companiei Kärcher, unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul tehnologiei de curățare la nivel global. Avem expertiza necesară și plecăm la drum cu încrederea că platforma Innoship va aduce un plus de valoare semnificativ în experiența de cumpărare a clienților Kärcher și suntem convinși că aceasta este doar începutul unei colaborări durabile”, a declarat Robert Tănase (Head of Sales și Co-Founder Innoship).

 “Credem foarte mult în parteneriate durabile, care aduc valoare imediată clienților noștri. Iar colaborarea noastră cu Innoship este exact despre asta. Mai mult, încă de la înființarea companiei în 1935, inovația a reprezentat o parte importantă a culturii noastre iar Innoship vine cu o soluție care pune tehnologia și inovația în mijlocul produsului. În plus, suntem mândri că am ales un colaborator 100% made in RO și că putem susține dezvoltarea afacerilor locale”, a declarat Monica Iavorschi (Director General Kärcher România).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related