Leading social analytics platforms have become more sophisticated to help marketers make sense of all the conversation out there.
They do this by incorporating tools that can effectively and automatically process large volumes of data, in an accurate way. Machine learning, leveraging a small degree of human input, is a strong alternative to NLP systems.


![[Recap 2025] Ciprian Susanu: AI-Generated content va trece de la experiment la mainstream. În 2025 toată lumea "experimenta". În 2026 va deveni parte din procesul standard](https://media.iqads.ro/2025/12/ciprian-susanu-foto-cover-410.jpg)


![[Case Study] Cum gestionezi o campanie integrată când piața e suprasolicitată: insight-uri din Beko “Beyond Built-In” 2025](https://media.iqads.ro/2025/11/beko-beyond-2025-integrated-media-campaign-by-zitec-cover-410.jpg)



![[AIdea] Alina Iova: AI-ul este o unealta, nu un substitut pentru gandire critica sau experienta](https://media.iqads.ro/2025/10/alina-iova-managing-director-sense8-digital-technology-cover-410.jpg)





![[AIdea] Alex Budin: AI-ul ne-a învățat să fim deschiși la schimbare, să acceptăm provocarea de a învăța lucruri noi continuu și să vedem tehnologia ca un partener valoros, nu ca un competitor](https://media.iqads.ro/2025/06/mg-1104-cover-410.jpg)
























