Din dragoste de bunic

Din dragoste de bunic

Oare cum s-ar scrie un brief de Craciun intr-un singur cuvant? Probabil s-ar scrie - emotioneaza. E cel mai usor si cel mai greu lucru din lume. Desigur, comunica produsul/brandul, dar emotioneaza. Spune o poveste. Alegeti tema, motivele, elementele si mai ales relevanta ei in contextul actual. O parte din spoturile din acest an au respectat aceasta structura. Dar Craciunul 2020 e mai presus de 2020. Deci poti apela si la emotiile simple, clasice, perene. Alege-ti un personaj. Poate fi cliseic. Poate fi un bunic. Te gandesti automat si la o nepotica. Go ahead, chiar daca s-au mai spus o gramada de povesti de genul asta. Dragostea de bunic fata de nepotica e atat de generoasa, incat se mai pot spune o gramada. Asta a facut si Jung von Matt pentru Doc Morris.

In povestea lor, bunicul e jovial si destul de insingurat. Dar are un plan. Si nu se da inlaturi, chiar daca vecinii sau apropiatii il privesc cu oarecare suspiciune. Ziua se antreneaza si noaptea viseaza. Daca brieful a fost emotioneaza, spotul asta e fix pe brief. 

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related