Compania IULIUS a lansat singura platformă care le oferă copiilor întâlniri online cu Moș Crăciun

Compania IULIUS a lansat singura platformă care le oferă copiilor întâlniri online cu Moș Crăciun

Pandemia a făcut ca interacțiunea fizică să fie imposibilă, iar prezența lui Moș Crăciun stă sub semnul întrebării. De aceea, compania IULIUS a lansat o platformă interactivă – moscraciunexista.ro, care să le ofere copiilor prilejul de a se bucura în continuare de emoția revederii celui mai iubit bătrânel.

Dacă în anii trecuți Moș Crăciun era un personaj nelipsit din mall-uri, iar cei mici i se puteau așeza pe genunchi pentru a îi spune cât de cuminți au fost și ce dorințe au, 2020 ne spune să păstrăm distanța, chiar și de cel mai îndrăgit bătrânel.

Compania IULIUS, care are în portofoliul său ansamblurile mixte Palas Iași și Iulius Town Timișoara, dar și rețeaua națională Iulius Mall din Cluj-Napoca, Iași și Suceava, are un îndemn pentru copii, ascultători sau năzdrăvani deopotrivă: „Orice-ar fi, te vezi cu Moșul și anul acesta”! Lucru posibil prin intermediul platformei online lansate recent – moscraciunexista.ro. IULIUS este singura companie din real-estate-ul autohton care a lansat o astfel de inițiativă.

De ce întâlniri online cu Moșul?

"În fiecare an, întâlnirile cu Moș Crăciun sunt cele mai emoționante momente pentru cei mici, poate unul așteptat întregul an, pe care nu puteam să li-l răpim. Pentru mulți dintre copii, Moșul din mall-urile noastre era singurul pe care îl întâlneau. Gândind campaniile de marketing pentru sărbătorile de anul acesta, care sunt centrate pe ideea de a dărui bucurie sub orice formă, chiar și departe unii de alții, o idee a fost cât se poate de clară: «Orice-ar fi, copiii trebuie să se vadă cu Moșul și anul acesta». Și atunci, de ce să nu fim cei care îl aduc pe Moșul în casele lor, indiferent unde sunt? Ne-am adaptat contextului și am lansat propria platformă online a lui Moș Crăciun", a declarat Ovidiu Galan, (Head of Marketing IULIUS).

 

Platforma este accesibilă gratuit, oricărui copil. Singura condiționare este accesul la internet și limita de locuri disponibile, care vor fi suplimentate, dacă va fi necesar, pentru ca nici un copil să nu fie dezamăgit. Înscrierile continuă pe site, iar întâlnirile au început din 10 decembrie 2020.

Peste 1.000 de copii sunt deja înscriși pe lista Moșului, care va ști deja ce joc preferat au, ce cadouri își doresc, ce năzdrăvănii au făcut sau cum se numește cățelul partener de joacă.

"În acest an cu totul atipic și extrem de dificil, din toate punctele de vedere, umanitatea, empatia și solidaritate sunt ceea ce ne-au unit și ne-au făcut puternici. Sperăm ca prin această platformă să reușim să redăm copiilor emoția revederii lui Moș Crăciun și ca această experiență unică a copilăriei să îi încânte și virtual.", a mai spus Ovidiu Galan.

 

Platforma moscraciunexista.ro este o continuare a acțiunilor de implicare în comunitate a companiei IULIUS, dincolo de impactul benefic al proiectele sale mixte office, retail și entertainment.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related