Să fie cu gif-uri pentru fiecare!

Să fie cu gif-uri pentru fiecare!

Ce-a fost mai intai, gif-ul sau Craciunul? Greu de spus. Pe de-o parte, se stie ca aceasta sarbatoare dateaza de vreo 2000 de ani, pe de alta, stim cu totii despre pesterile in care erau desenate gif-uri pe wall-uri. Practic, gif-urile rupestre au condus la dezvoltarea civilizatiei umane pana in punctul in care oameni din diferite colturi ale lumii de azi, reusesc sa se sincronizeze si sa-si provoace zambete pana la urechi, prin intermediul lor.

In acest an, oamenii petrec Craciunul tot intr-un fel de pesteri, cunoscute si sub numele de ”casele lor” sau ”la ei acasa”, care au cam acelasi rol ca inainte: sa ii fereasca de frig, de ploaie si de virusi. Diferenta e ca sunt mult mai tehnologizate si unele au lampi de la IKEA. 

De fapt, nu se refera nimeni la ele ca fiind pesteri, dar multa lume se simte ca si cum ar fi. Simptomul e relativ normal dupa mai multe luni de pandemie. Partea buna e ca au ferestre. Nu, nu cele unde sunt asezate lampile in forma de stea de la brandul suedez mai sus amintit. Ferestrele catre lume sunt gif-urile. 

Importanta nu e forma lor, ci motivele sau temele la care fac referire. Cei de la Cromatic Studios impreuna cu @Zavatos, au pregatit o serie de gif-uri pe tema Craciun-ului - cu Fuego, Hrusca, sarmale si cozonac. Pot fi folosite ca #stickere pe Instagram și se gasesc in sectiunea de gifuri după cuvintele cheie “cromaticstudios” sau “zavatos”.  

Deci, nici nu mai conteaza ce-a fost mai intai. Important e ca avem si Craciun si gif-uri, din belsug:

Mai multe creatii, aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related