Fuego și Pepsi, viralul de care avea nevoie internetul de Sărbători

Fuego și Pepsi, viralul de care avea nevoie internetul de Sărbători

Multe lucruri am aflat în 2020 și, iată, chiar înainte să se termine anul, am mai descoperit ceva nou: toată viața am băut Pepsi din paharele greșite! Bine că există Fuego, să ne îndrepte pe drumul corect. Apariția lui în campania Pepsi este fix ceea ce aveam nevoie, la finalul unui an greu. Doza potrivită de autoironie, fun și glam, totul în numele distracției. Sărbătorile sunt altfel în 2020, iar Fuego ne-a dat impulsul de care aveam nevoie pentru a mai și zâmbi. 

 

Fuego știe cum se bea Pepsi

Dacă epuizasem toate meme-urile pe anul acesta, uite că a avut grijă Pepsi să ne vină în ajutor. Nu știm voi, dar în feedul nostru, paharele lui Fuego din care bea Pepsi au devenit meme-ul de care aveam nevoie. În comentarii sau în postări, în legătură cu orice, imaginea cu artistul care bea Pepsi din pahare cu picior sunt un must have de sezon. 

Dar hai să o luăm cu începutul și să vedem cum s-a ajuns aici, de ce vorbește toată lumea de paharele lui Fuego.
Pepsi a lansat iarna aceasta campania #SarbatoareDinOrice, îndemnând oamenii să sărbătorească cum vor ei, chiar și momentele mai puțin perfecte, care apar inevitabil de Sărbători. Pentru a le da un impuls bun, brandul a arătat că și vedetele au parte de Sărbători imperfecte. 

Surpriza campaniei a fost Fuego. Artistul a spus DA campaniei Pepsi si le-a aratat fanilor cum se face #SarbatoareDinOrice în stilul Fuego. Chiar și cu vazele goale și fără florile fanilor, Fuego a mers mai departe:

 A ars cozonacii, dar a știut că există lucruri mai importante. Oricât de ciudate ar fi Sărbătorile astea, cu Fuego sunt mai frumoase:

Pe Tik Tok, Fuego a fost de neoprit. A împodobit bradul singur, a cântat, a analizat brazii celorlalți și s-a distrat alături de fanii lui. 

Și acesta a fost doar începutul. Lumea internetului a făcut restul. Facebookul a explodat. Video-urile cu Fuego au avut sute de comentarii, mii de inimioare și tot atâtea share-uri. Unii s-au mirat, alții au râs, mulți au apreciat.

Fuego și Pepsi au devenit viralul cel mai potrivit pentru sfârșitul lui 2020. Nu o spunem doar noi.

Vestea a ajuns până pe Reddit:

Am cules câteva reacții și de pe YouTube.

În fine, ați prins ideea. S-a râs mult. S-a îmbodobit și bradul, probabil s-au cumpărat și pahare noi. Important e să ne păstrăm simțul umorului. Și cu el, tot înainte, spre 2021. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Branded


Related