PR OUTLooK: Prepared for the unexpected

PR OUTLooK: Prepared for the unexpected

Primăvara aceasta aduce cu ea cea de-a XI-a ediție a proiectului PR OUTLooK, eveniment marca PRIME Iași. Pe 1 aprilie, studenții pasionați de domeniul comunicării vor avea parte de un eveniment internațional, menit să creeze o punte de legătură între mediul academic și cel de business. Din motive de siguranță, totul se va desfășura în mediul online, dar suntem ferm convinși că acest lucru nu va constitui o piedică.

Tema ediției poartă numele de „Prepared for the unexpected” și detaliază managementul haosului. Situațiile de criză reprezintă o problematică de PR tot mai întâlnită, cu precădere în contextul actual. Ne place să credem, însă, că o pregătire minuțioasă și strategică în acest sens ne poate duce pe culmile succesului.

Creativitatea ne va fi ajutor de nădejde în conturarea unei ediții memorabile și dinamice. Începutul evenimentului va fi constituit dintr-o discuție tematică, în limba engleză, începând cu ora 12:00, alături de speakerul nostru, Robert Rațiu, Creative Team Leader în cadrul 2activePR. La ora 16:30, va avea loc workshop-ul intitulat „Creativity in Times of Crisis” în cadrul căruia trainer ne va fi Simina Ignat, Senior PR Executive la Conan PR.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related