Cum si de ce ne pacalesc brandurile

Cum si de ce ne pacalesc brandurile

E o intrebare la care ne gandim exclusiv de 1 Aprilie! In restul anului, nu ne chestionam prea mult deciziile necugetate de consum. Influentati sau nu de campaniile agresive si de targetarea bine informata de pe retelele de socializare, ce ne stopeaza totusi consumismul? Hmm… nu ne trece nimic prin cap. Important e ca, si in aceasta zi ingrata, brandurile vor sa ne fie alaturi.

Sa le luam in ordine:

1. Ne-am trezit de dimineata fredonand Trei iezi cucuieți, Money, Money, Money sau Strada Speranței, in speranta ca, deschizand usile conturilor noastre de la ING, vom gasi fonduri suficiente. Pentru ca glumita de la ING e ca ne putem loga in Home'Bank cu amprenta vocala, cantand piesele de mai sus.

 

2. Daca ne-am interpretat bine partitura, inseamna ca suntem pregatiti sa investim in ce-lelalte pacaleli. Cum ar fi cea de la Mosia Corbeanca, unde burgerii bine facuti sunt abandonati pentru sarmalute si pulpe de pui cu mujdei. Gluma sau nu, noua ne plac ambele!

 

3. Dar cel mai mult ne-a placut pacaleala de la Ikea: de cand am vazut bomboanele cu gust de chiftelute, numai la asta ne gandim…la Acadele cu mici! Stim, e doar 1 Aprilie, nu 1 Mai, sunt restrictii, nu s-a dat drumul la gratare care sa sfaraie, nici in padure, nici pe malul lacurilor. Asa ca pana cand micii vor fi disponibili pentru gratare, putem, intr-adevar, sa ne multumim cu chiftelute, la Ikea in parcare :))) N.B. Acadelele cu mici sunt o idee la fel de nefericita ca bomboanele cu chiftelute! N.B.2. Stam in case si facem niste Spaghetti cu Miciballs, reteta original-inventata, mai buna decat reteta originala! Bon appetit!

Bonus: spre seara, am vazut line-up-ul de la Future Summit 2021 si ne-am fi dorit sa nu fie 1 Aprilie, ci o zi magica, in care Bill Gates si Elon Musk vin sa ne vorbeasca tuturor despre cum se pacaleste o planeta intreaga. Poate la anul…

Și o concluzie, de la Dragoș Stanca: suntem în epoca 1 aprilie și ne distrăm de minune:

Mai stiți zilele alea de 1 Aprilie când apăreau știrile “amuzante”, cu “păcăleli”? Nu mai e cazul: acum avem 1 Aprilie zilnic și sute de site-uri care fac bani buni din asta. Ce ne mai distrăăăm!

Posted by Dragos Stanca on Wednesday, March 31, 2021
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related