La AFI Cotroceni te poți conecta cu cea mai bună versiune a ta

La AFI Cotroceni te poți conecta cu cea mai bună versiune a ta

Drumul către cea mai bună versiune a noastră nu este ușor de parcurs: este nevoie de timp, răbdare și eforturi constante, fiind un proces care nu se termină niciodată. Ar fi minunat să avem o baghetă magică și să devenim cea mai bună versiune a noastră, însă cum bagheta nu există, puterea schimbării este doar în noi și nimeni nu o poate face în locul nostru.

AFI Cotroceni a lansat primăvara aceasta campania „AFI Cea Mai Bună Versiune a Ta” și cum influențatorii și noile tehnologii au aderență la public, comunicarea a avut în vedere alegerea unor influențatori care să faciliteaze accesul la audiențe relevante pentru clienții centrului comercial, la comunități mult mai bine definite, generatorii de conținut aducând un plus de autenticitate și o notă personală care au conferit credibilitate.

 

„Provocarea a fost găsirea sincronului perfect pentru a implementa și a lansa livrabilele într-un timp foarte scurt și reușita se datorează focusului agenției în dezvoltarea unor produse de entertainment & brand experience, precum și a relațiilor foarte bune pe care le avem cu colaboratorii noștri”, a menționat Anca Marcu Iana, Deputy Managing Partner RAN Communication Agency.

 

Dacă acum câțiva ani, agenția de PR nu era implicată 100% în producția video, anul 2020 a dovedit că specialiștii în comunicare au dezvoltat noi abilități și au acum know how-ul să implementeze diverse proiecte video adaptate formatelor de social media ale momentului – Reels, IGTV, Live-uri. Extensia unei agenții de PR a devenit astfel și studio-ul video, iar echipa MARCOM Hub, un showroom de tehnologie dezvoltat exclusiv pentru profesioniștii din diverse industrii, a dovedit că ține ritmul cu inovațiile și cerințele pieței.

Conținutul autentic și ușor de viralizat a scos publicul din zona de demo de produs, direcționându-l către interacțiune. Și cum conținutul video este forța dominantă a online-ului, campania a inclus formatele de Reels și IGTV, dezvoltate alături de influențatori recunoscuți în domeniile lor. Astfel, Ioana Dumitrache le-a recomandat urmăritorilor, prin mai multe Reels-uri, diferite trucuri de beauty, iar Irina Markovits, consultant de stil, alături de nepoata ei, Dana, au dezvoltat o serie de clipuri prin care au declinat teme stilistice în tendințe, în cadrul unei provocări ineditate a generațiilor, făcând conținutul și mai „snackable” pentru Generația Z.

„Oamenii nu mai vor să li se spună ce să le placă și ce să cumpere, vor să li se dea argumente, o poveste, un reason to believe. Obiceiurile consumatorilor sunt în continuă schimbare și am avut în vedere o abordare care să inspire comunitatea AFI Cotroceni și să ofere experiențe constructive, pe care să le împărtășim cu toți cei care cred că schimbarea este posibilă. Ne-am dorit să dăm digitalului nu numai un rol de amplificare, dar și unul de îmbogățire a experienței. Rezultatele și interacțiunea fanilor cu acest tip de informație ne-au confirmat că ruta aleasă a fost cea mai potrivită pentru comunicarea mesajelor campaniei AFI Cotroceni”, a continuat Anca.

 

„Acceptă-ți defectele și pune-ți în valoare calitățile. Dincolo de configurația ei strict stilistică (construcția de ținute pe o temă dată în cheia a două vârste diferite), am înțeles campania drept un mesaj despre comunicarea între două generații, despre posibilitatea de a te "întâlni" altfel cu o femeie sau cu o adolescentă. În loc de plasarea pe poziții de superioritate/ inferioritate, în loc de a critica, a te compara, a te simți în concurență, a pedepsi sau a interzice - "eu știu mai bine", "nu așa te-am educat", "nu se potrivește vârstei tale", "nu ieși din casă îmbrăcată așa" -, ne-am întâlnit într-un spațiu și o relație bazate pe acceptare și respect a preferințelor stilistice ale fiecăreia, pe joacă, curiozitate, învățare reciprocă și conexiune”, a declarat Irina Markovits, consultant de stil, jurnalist de modă, trainer și coach.

 

În plus, campania a avut și o componentă comercială importantă, care s-a regăsit sub formă de call-to-action în mesajele cheie transmise de influențatori. Astfel, clienții care au făcut cumpărături în valoare de 300 de lei din AFI Cotroceni, au avut oportunitatea de a câștiga două AFI Gift card-uri în valoare de 1.000 de lei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marcom Hub

Marcom Hub este un showroom de tehnologie creat exclusiv pentru profesionistii din industriile creative si reprezinta o retea de experti care isi propun sa aduca domeniul Marketingului Experiential mai aproape de... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related