Articole care fac referire la IGTV
Tendințe în social media, streaming și creșterea încrederii în știrile TV din România: un nou raport Media Adoption prezentat de Spark Foundry
Inteligența artificială, Social Media, Streaming-ul și Comportamentele Media în România. Un nou raport New Media Adoption prezentat de Spark Foundry
34% dintre utilizatorii de internet din mediul urban, care au smart TV acasă, urmăresc exclusiv conținut online pe acesta
[De urmărit] Ana Rubeli: Nu poți salva ceea ce nu cunoști. De ce este importantă această casă care arată bine într-o poză pe Instagram?
Studiu Spark Foundry: Conceptul de Metaverse a intrat pe radarul utilizatorilor de internet din România
[Editor's Cut] Ioachim Stroe: Unul dintre cele mai rele lucruri pe care le poți auzi despre un film la care ai lucrat este că “l-ai făcut din montaj”
[Gen Z] Diana Iordăchioaia: Z ar putea fi generația cu cea mai mare influență asupra trendurilor de consum
[Ca vlogu-n bucate] Elena-Greta Apostol: Mi-aș dori să văd mai multe trenduri din zona de evitare a risipei alimentare și mai multe de încurajare a producătorilor mici, locali
Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală
Veronica Zubcu și cum te ajută lectura în izolare: Cărțile te poartă în călătorii pe care acum nu ai cum să le faci, te ajută să râzi, să plângi dacă ai nevoie
[Noile dialoguri] George Buhnici: Ne-am intors cumva din nou la radacini, oamenii urmaresc din nou oameni
Zilnic pe Instagram Hervis România, timp de 30 de zile, 2 antrenori profesioniști antrenează comunitatea Hervis și nu numai - HervisHomeWorkout începe astăzi
[Trenduri 2020] Roxana Ionescu: Vremea micro și mid influencerilor care sunt doar influenceri se apropie de sfârșit
[Marketing 2020] Miruna Dragomir: Audiența consumă conținut tot timpul. În drum spre birou, în metrou, la sală
[Trenduri 2020] Raluca Ene: Responsabilitatea socială este genul acela de trend în continuă reinventare
[Influencer Update] Adriana Stanciu & Anca Marcu Iana, RANEvents: Piața e aproape de punctul în care elementele deontologice ale „jobului” de influencer încep să fie definite
Capture The Flag, direct pe Instagram. Robert Dragoiu, freelance designer: "Mi-am dorit sa arat ca arta poate deveni interactiva"








![[Trenduri 2020] Lia Pogolșa: Reach-ul organic nu moare, el se schimbă. Lumea caută o schimbare](https://media.iqads.ro/2020/02/86455573-169062187855343-4517753030669500416-n-cover-410.jpg)
![[Trenduri 2020] Daniela Donici: Arta se va intersecta tot mai mult cu publicitatea](https://media.iqads.ro/2020/01/principala2-cover-410.jpg)



![[Case Study] KFC România - "RANDOM"](https://media.iqads.ro/2019/05/kfc-cover-410.jpg)

![[Românești Productions] Teodor Cucu (The Cell): Pentru moment, impactul tehnologiilor AR/VR este foarte mic spre deloc](https://media.iqads.ro/2018/06/theo-cucu1-cover-800-cover-410.jpg)
![[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul](https://media.iqads.ro/2018/06/mihaela-dinu-cover-410.jpg)









