Punkul a îmbătrânit, România a rămas cu coșuri pe față

Punkul a îmbătrânit, România a rămas cu coșuri pe față

Ne-ar fi plăcut să fie titlul nostru, dar e doar o parafrază după un citat care ne-a plăcut mult. O replică spusă de artiștii pnea & Sergiu Sas, alături de care facem un ocol extravagant în anii 90, atunci când România intra în tranziția tuturor posibilităților. Pe vremea aceea, membrii Biserika erau adolescenți și descopereau punkul. Era perioada revoltei și a începuturilor de tot felul, a capitalismului turbat și a optimismului naiv. Un moment bun să ne întoarcem acolo și să ne dăm seama cum am ajuns aici. Iar PostPunk, expoziția cu care Rezidența Scena 9 dă startul sezonului cultural 2021, este un portal bun prin care putem face asta. Expun aici o serie de artiști din diferite centre culturale și vârste diferite la care au descoperit punkul, cum ar fi Megan Dominescu, cea mai tânără artistă expusă la MNAC, Bandi Sasha Robert, poet și punkist hardcore din Cluj, sau o parte a colectivului Biserika - MR, pnea & Sergiu Sas - un grup din Timișoara care face artă, se joacă și expune  prin muzee, palate, ruine, wc-uri, festivaluri, galerii și malul Mureșului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related