Haina care contează

Haina care contează

Am auzit-o de peste tot: prima impresie contează. Mai ales în contextele formale, cam cât un interviu de angajare de formale.

În scenariul clasic, simți furnicături în palme, cauți cele mai bune răspunsuri la eventualele întrebări pe care s-ar putea să le primești, te uiți în oglindă de zeci de ori înainte să ieși din casă, probezi haine pe care ulterior le arunci peste tot prin casă, în încercarea de a găsi outfit-ul care să arate câte puțin din fiecare calitate pe care o ai. Asta ar fi, așa, pe fast forward, rezumatul stărilor prin care treci în pregătirea pentru primele interviuri de angajare.

Printre lucrurile care să ne asigure că noi o să fim bine oricum ar decurge treaba, nu există nimic mai liniștitor decât vocea mamei care să ne amintească de cât de capabili suntem. Până la urmă, e omul care ne cunoaște cel mai bine, nu?

Și poate că ar mai fi ceva care să ne de un boost de încredere înainte de un astfel de eveniment: hainele potrivite. Pentru că, nu o spunem noi, ci experții în carieră, cineva are nevoie de doar 3 secunde pentru a decide dacă vrea sau nu să colaboreze cu tine.

H&M a înțeles asta și, prin campania creată de agenția Uncommon, vine cu o inițiativă interesantă: închirierea gratuită a unui costum din colecția H&M MAN timp de 24 de ore celor care urmează să treacă printr-un interviu. Cum era cu încrederea, fake it ‘till you make it? Acesta ar putea fi și principiul după care se ghidează H&M, spotul surprinzând dorința brandului ilustrată și prin colecțiile lor cu haine din materiale reciclate de a se asocia cu trendul sustenabilității, foarte popular în ultima perioadă. Chiar dacă inițiativa asta vine de la un retailer uriaș despre care am ar fi fair de spus că încurajează mai degrabă consumerismul, orice încercare menită să ne facă puțin mai atenți la modul în care alegem să consumăm e demnă de apreciat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related