#ExplorersOnly la Green Village Resort. Lumea are nevoie de mai puțini turiști și mai mulți exploratori

#ExplorersOnly la Green Village Resort. Lumea are nevoie de mai puțini turiști și mai mulți exploratori

Pentru cei care nu se simt obligați să bifeze toate obiectivele turistice. Pentru curajoșii care lasă harta acasă. Pentru spiritele libere care ocolesc traseele bătătorite. Pentru exploratorii ascunși în spatele grupurilor organizate. Pentru cei care oftează de fiecare dată când le apare în feed o fotografie cu natura. Pentru toți cei care visează să schimbe decorul, să călătorească și să evadeze măcar puțin, avem o veste importantă. Vacanța poate fi trăită și altfel. Fără aglomerație, îmbulzeală, țipete și presiuni inutile. Fără niciun fel de trebuie. Doar explorând natura, urmând propriile dorințe, descoperind frumusețea nebănuită a lumii din jur. #ExplorersOnly este mesajul celei mai recente campanii Green Village Resort. Printr-o serie de mini-episoade documentare, un manifest al Deltei, activări speciale în social media și povești despre experiențe autentice, resortul din Delta Dunării vrea să transforme turiștii în exploratori și să le arate o altă dimensiune posibilă a relaxării. 

 

O vacanță exotică aproape de casă

Vacanța exotică este posibilă și aproape de casă. Și nu doar în timpul verii. Iar călătoriile se pot face în siguranță și în pandemie, demonstrează cei de la Green Village Resort. Compania a lansat campania #ExplorersOnly, realizată de GMP Webstyler. În jurul conceptului “Explorează lumea nouă a Europei”, campania aduce și o semnatură de brand pentru Green Village - “Explorers only”.

Campania vrea să deschidă un capitol nou în turismul din România și să facă trecerea de la turiști la exploratori. De la oameni obișnuiți cu plaje aglomerate, umbrele colorate și vânzători ambulanți, la cei care care preferă și apreciază liniștea, natura și plajele sălbatice. 

Oamenii care aleg Green Village trebuie să știe ca acolo vor gasi un loc altfel, diferit de restul hotelurilor și resorturilor din Deltă sau de pe litoral. Un colț de natură sălbatică, un loc exotic, unde se pot bucura și de frumusețea sărbaltică a Deltei, dar și de plajă și mare. Un loc unde o multitudine de animale și de locuri așteaptă să fie explorate. Îi invităm să își cultive spiritul Explorator, spun reprezentanții Green Village Resort

Green Village este un port din care pot începe cele mai surprinzătoare călătorii, un loc deschizător de drumuri. Cei care aleg Green Village cercetează asemenea exploratorilor din trecut și iau contact cu o lume ascunsă de societate. Dar, în același timp, se bucură de avantajele civilizației și confortul unui resort de 4 stele.

Amplasat într-o zonă puțin populată, în Sfântu Gheorghe, foarte aproape de locul în care Dunărea se varsă în Marea Neagră, Green Village este o destinație potrivită în condițiile de distanțare socială. Resortul se întinde pe un spațiu generos, iar cazarea se face în 89 de camere distribuite pe 3 hectare. 

 

Cel mai cosmopolit loc 

Sunt anumite locuri în care trebuie să ajungi măcar o dată în viață. La capătul unui sat ascuns de lume, foarte aproape de vărsarea Dunării în Marea Neagră, unde natura sălbatică și animalele diverse par coborâte dintr-o copertă din National Geografic este un astfel de loc.

Delta Dunării este un loc unic în Europa, Sfântu Gheorghe este un loc unic în Deltă, iar Green Village este cel mai special loc din Sfântu...

Pe lângă natura spectaculoasă, canalele Deltei, păsările, nuferii sau plaja sălbatică, poți descoperi o cultură nouă. Alături de români, care sunt majoritari, trăiesc aici alte 21 de naționalități, dintre care cele mai bine reprezentate sunt rușii – lipoveni, ucrainienii și turcii, tătarii. Datorită acestei particularitati, Delta este considerată cea mai cosmopolită unitate geografică de pe glob.

Iar o astfel de diversitate, culturală și naturală, se vede și în mâncarea unică din Deltă. Diversitatea de etnii a influențat și diversitatea de mâncăruri tradiționale din Deltă: de la dulceața de pește, la storceag - al cărui secret îl știu rușii-lipoveni, până la Malasolka preluată de la ucrainieni sau chiar ruși-lipoveni și Scordoleaua – o rețetă grecească.

 

Un documentar în Delta ascunsă

Campania #ExplorersOnly are și un rol educativ. În stil documentar, arată aspectele unice, speciale, mai puțin cunoscute din Deltă și din Sfântu Gheorghe.

Pentru asta, Dragoș Anastasiu iese din rolul de președinte Eurolines și om de afaceri și își arată fața mai puțin cunoscută, aceea de explorator în turismul românesc. El prezintă un mini serial documentar cu 5 episoade despre Deltă și lucruri specifice Deltei (stuf, pasari, plaja din Sfântu’)

 

Cele mai frumoase povești

Exploratorii sunt căutați și premiați la radio Guerrilla, care devine avanpostul de 4 stele din Delta Dunării. La emisiunea Guerrilla de Dimineață cu Dobro, Gilda, Matei și Sorin, ascultătorii sunt chemați să povesteacă experiențele lor de exploratori. Cele mai autentice experiențe și trăiri vor fi premiate zilnic cu Kit-uri Green Village (sacoșă, binoclu, sticlă reutilizabila, pălărie, voucher valoric de 50 euro), iar la final va fi ales un câștigător pentru marele premiu - un voucher de 1000 de euro.

Poate, la început, e greu să ieși din confortul rutelor obișnuite, al marilor orașe, al traseelor prestabilite. Ne spunem că nu suntem toți exploratori, până la urmă. Dar e de ajuns o plimbare în Green Village pentru a prinde gustul drumurilor mai puțin umblate, a liniștii și a frumuseții adevărate a lumii ascunse. Începutul explorării are nevoie doar de o primă călătorie potrivită. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related