GMP + WEBSTYLER si Timisoreana: despartire in cheia "Povestea merge mai departe"

GMP + WEBSTYLER si Timisoreana: despartire in cheia "Povestea merge mai departe"

[UPDATE] Felix Tataru (Presedinte, GMP Group) a postat pe Facebook un mesaj in care ureaza felicitari noului partener in comunicare al brandului Timisoreana, agentia Publicis Romania.


Textul original

Dupa un parteneriat de 12 ani, agentia GMP + WEBSTYLER si brandul Timisoreana anunta sfarsitul colaborarii. Intr-o practica mai putin frecventata in industria de comunicare, despartirea a fost anuntata printr-o activare: o scrisoare care aminteste de principalele reusite inregistrate impreuna ca echipa agentie-client si o lada cu 12 sticle de bere, cu etichete personalizate, reprezentand imagini din campaniile si proiectele desfasurate de-a lungul colaborarii. 

Dragă echipă IQads,
Am scris istorie cu Timișoreana timp de 12 ani, am marcat împreună cele mai importante goluri, ne-am bucurat împreună, iar tu ai fost acolo și ai dus mesajul nostru mai departe.
Ai fost acolo când Timișoreana a câștigat trofeul Grand Effie, de două ori consecutiv, când Timișoreana a devenit cel mai vândut brand mainstream de bere, când campaniile Timișoreana au surprins, au emoționat, au bucurat publicul.
Te invităm să retrăiești momente din cei 12 ani și să rămâi alături de Timișoreana.
Povestea merge mai departe!

 

Pe spatele fiecarei etichete personalizate, regasim un QR code care trimite catre una dintre cele 12 povesti create de echipele GMP + WEBSTYLER si Timisoreana.

Pentru campania "Povestea merge mai departe", brandul Timisoreana a castigat trofeul Grand Effie de doua ori consecutiv, in anii 2008 si 2009.

O rememorare detaliata a primilor 10 ani ai relatiei de lunga durata dintre agentie si client se gaseste aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related