Promovarea in comun e mai de gasca

In prezent, sunt in derulare doua campanii diferite care promoveaza cutiile de aluminiu destinate bauturilor. De unde, brusc, atata interes pentru imaginea can-urilor? Promovarea acestor ambalaje este o miscare la nivel international, care imbina avantajele publicitatii colective cu avantajele actiunilor de responsabilitate sociala. Dar mai sunt si alte explicatii ale acestor demersuri.

Saptamana trecuta, Bev Can East - o asociatie internationala a producatorilor de cutii de aluminiu - a demarat, in Romania si Cehia, campania de promovare "La cutie" (de aluminiu - n.r.). Paralel cu aceasta campanie, mai exista una, cu finantatori diferiti, care promoveaza numai cutiile de bere. Este vorba de spotul in care se spune ca "Berea la cutie e mai de gasca fiindca se raceste mai repede". Deoarece aceasta campanie nu a fost revendicata de nimeni, prin niciun comunicat de presa sau in alt mod, pe mai multe forumuri de publicitate au aparut intrebari in legatura cu finantatorii campaniei cu berea "de gasca" si cu obiectivele acesteia. Fi-nantatorii acestei campanii fac obiectul unor supozitii care mai de care mai glumete: Uniunea Ambalatorilor Anonimi, Uniunea Secreta a conspiratorilor care isi doresc ca berea la pet sa se vanda mai putin, Uniunea admiratorilor lui Mendeleev, care au vazut ca aluminiul a decazut din sistemul periodic al elementelor etc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Pozitii

Sectiune



Related