De 10 ani, EXPLORATIST creează experiențe inedite pentru oamenii din companii

De 10 ani, EXPLORATIST creează experiențe inedite pentru oamenii din companii

Anul acesta Exploratist a împlinit 10 ani.

 

„Am înființat Exploratist pentru că mi-am dorit să fac ceva nou, inedit, pentru lumea organizațiilor, pentru oameni; să creez experiențe care să le ofere energie și să îi aducă împreună. Peste timp, mă bucură destinația atinsă. Alături de întreaga echipa Exploratist și de clienții noștri, am învățat, am crescut și am devenit an de an mai buni. Am clădit 10 ani exploratiști. Și am creat prima agenție de employee experience din România.”, spune Silviu Petran, Managing director Exploratist.

 

Suntem ceea ce exploram

Cei 10 ani de până acum au convins echipa Exploratist că atunci când pui oamenii pe primul loc primești imediat răspunsuri. Prin sutele de programe, ei au motivat și le-au arătat oamenilor că sunt apreciați. Cu fiecare acțiune, pulsul angajaților a accelerat la unison. O astfel de experiență este conferința Flota stelară, unde cei peste 500 de participanți au fost teleportați din lumea berii în lumea Star Treck, un univers al strategiei și recunoașterii performanței.

 

Contează cu cine explorezi 

Fiecare client contează. Membrii echipei Exploratist au fost aproape de ei încă de la început pentru a-i cunoaște și a crea proiecte captivante, pliate cu adevărat pe nevoile lor. Festivalul energiilor s-a născut dintr-un parteneriat solid cu un client din industria tutunului. În acest proiect a fost celebrată cultura organizațională și oamenii care o construiesc prin calitățile și implicarea lor.

 

Învățăm pas cu pas

„Exploratiștii” au ieșit din zona de confort și au fost provocați de clienți. Și-au dat seama că pot ajunge departe doar cu un simplu „Ba se poate!” Au inovat și au îmbrățișat tehnologia în proiecte, creând experiențe memorabile: evenimente digitale sau hibrid, programe de L&D, wellbeing, comunicare internă sau de employer branding. Puterea elementelor de gamification i-a atras in joc pe oameni. Pentru ei au creat Discovery, o platformă de învățare digitală, în cadrul căreia participanții, printr-un mix de experiențe colaborative online și offline, au generat idei inovatoare de business și au învățat exersând împreună.

 

„A fost dragoste la prima vedere! O echipă super faină, un concept extraordinar, oameni dedicați și implicați, o super comunicare și o implementare care a depășit chiar și cele mai ambițioase așteptări!”, ne spune Corina Bakas, Marketing Manager - Industria Retail.

 

Conectăm experiențe

Pentru îndeplinirea unui nou obiectiv și mai ambițios, Exploratist corelează experiențe care să anime oamenii. În timp, proiectele au devenit programe ample. Când oamenii sunt conectați, ei construiesc inteligent. De la acest insight, ei au dezvoltat o campanie de employer branding intern pentru un client din industria construcțiilor. Interactivitate și recunoaștere – toate s-au legat impecabil, iar oamenii au simțit că aparțin organizației.

 

„Pe lângă organizare și profesionalism, m-a impresionat caracterul deschis al discuțiilor și sentimentul de parteneriat, de lucru cu un prieten și nu cu un client.”,  punctează Ciprian Marinescu, industria IT&C.

 

Am primit încrederea clienților

Cu fiecare „da!” oamenii Explo au prins curaj. Strategie, originalitate, inovație și un strop de nebunie. Toate acestea au pus bazele unor relații de durată. Cu cât încrederea a fost mai mare, cu atât a crescut responsabilitatea agenției pentru calitate. Un astfel de exemplu este conferința internațională Sales Kick-off – New World, New Opportunities, dedicată forței globale de vânzări a unuia dintre primii clienți ai Exploratist (din IT&C), care a crezut în ei de la început. Timp de 3 zile, 45 de speakeri s-au adresat celor peste 450 de participanți aflați pe 5 continente: EMEA - Europa, Middle East și Africa, SUA, Australia și Noua Zeelandă, America de Nord. În plină pandemie, într-un eveniment hibrid.

 

Am dedicat o lume dezvoltării personale

Prin programele propuse, oamenii sunt transportați într-o lume nouă, în care interacționează și descoperă ce aduc unic în organizația lor. Organizațiile, la rândul lor, au grijă de ei creând strategii de employee experience care să îi motiveze. Programele de wellbeing devin din piatra de temelie în organizații.

 

Este important cine rămâne alături de tine

Când ai alături oameni care împart aceleași valori cu tine, nimic nu este imposibil. Pentru a afla ADN-ul succesului e important să cunoști ADN-ul organizației: valorile care îi unesc pe membrii echipei și elementele sale unice. De-a lungul celor 10 ani, Exploratiștii au fost privilegiați să cunoască organizațiile la firul ierbii: au explorat, au învățat și le-au susținut cu ce au avut mai bun.

 

„După 10 ani plini de intensitate și lecții care ne-au format, le spunem „mulțumesc” partenerilor și clienților noștri. Pentru că ne-au susținut și ne-au provocat să devenim cea mai bună versiunea a noastră. Pentru ca noi, la rândul nostru, să punem îmbunătăți energia și viața oamenilor din organizații.”, încheie Silviu Andrei Petran, Managing Director, Exploratist.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related