Când ai prea multe opțiuni, te ajută Simon Cowell

Când ai prea multe opțiuni, te ajută Simon Cowell

Să comanzi mâncare de pe aplicație sau să alegi la ce film să te uiți pe Netflix have the same energy. Ai prea multe opțiuni dintre care poți alege, iar pentru că vrei să iei cea mai bună decizie, treci printr-un proces mult prea lung de gândit și răzgândit. E mult mai simplu când altcineva te ajută să iei decizia finală.

În cazul lui Simon Cowell, se ocupă de asta castul The Wiggles. În noua campanie Uber Eats Australia realizată de cei de la Special Studio, juratul de la Americans Got Talent este the grey wiggle, o culoare care să surprindă contrastul dintre bucuria molipsitoare marca The Wiggles și indiferența caracteristică a lui Simon. Spoturile fac parte din seria Tonight I’ll Be Eating începută în 2017 care alătură personaje neașteptate din domenii diferite.

Campania are un concept bine pus la punct, însă se simte pe alocuri de parcă încearcă prea tare să te facă să râzi. Uneori asta se întâmplă firesc, prin răspunsul inocent la iritarea lui Simon: “Aw, does the grey wiggle need a hug?”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related