Ce se intampla aici? Nimic mai mult decat ceea ce pare

Ce se intampla aici? Nimic mai mult decat ceea ce pare

Reclama asta e genul ala de chestie pe care trebuie sa o vezi de nspe ori ca sa te prinzi care-i faza (adica asa a fost la mine), ca, la final, sa-ti dai seama ca nu e nimic mai mult decat ce e. Dar, daca-i ajuns la punctul ala, e prea tarziu, you’re hooked.

Povestea incepe frumos, la o cina romantica unde un cineva pe care nu-l vedem isi cere in casatorie iubita. Minunat, induiosator, close-up pe femeia cu diamantul intre dinti. Camera se intoarce, si-l vedem pe Quito, care-i doar o pereche de dinti. Say whaaat? Ce-i drept, de buna calitate… Reclama la pasta de dinti? Aparate dentare? After life? Hmmm, nope. E ultima - si cea mai ciudata - reclama de la GIGIL Philippines pentru campania RC Cola Qute.

“Te iubesc, Quito”, spune femeia, in culmea fericirii, iar chelnerii din restaurant ii aplauda satisfacuti. Dar, din pacate pentru cuplul fericit, Quito a pacatuit. Exista si alte femei in viata lui Quito si chiar un copil pe drum. Uneori, chiar nu conteaza ca esti doar o proteza, daca ai cuvintele la tine! “Tipul are parte o groaza de actiune”, comenteaza cinic chelnerul, golind o sticla de RC Cola Qute. N-as putea spune ca sunt fanul reclamei, dar cred ca inteleg de ce a facut pe 1 milion de vizionari organice pe Facebook si 200 de mii engagement intr-o zi. Rar sa fi vazut ceva mai bizar!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related