Marius Hodea și Alexandra Bucălae: VR-ul începe să fie prezent în mai toate festivalurile, proiectele culturale, în facultăți, școli, activitate artistică, de cercetare și în general consum casnic

Marius Hodea și Alexandra Bucălae: VR-ul începe să fie prezent în mai toate festivalurile, proiectele culturale, în facultăți, școli, activitate artistică, de cercetare și în general consum casnic

Când e ultima dată când v-ați pus o cască VR și ați călătorit în universuri pe care doar mintea le poate imagina? Oricare ar fi răspunsul la această întrebare - niciodată, ieri, acum prea mult timp - avem o propunere pentru voi: XR3 - Virtual Exhibition co-curated by Cannes XR & New Images Festival. Expoziția reunește creațiile VR și imersive din programul Festivalurilor de la Cannes și NewImages, o premieră în România, la inițiativa Institutului Francez și UNATC. 

Prima dată când și-a pus casca VR, Marius Hodea, expert VR CINETic / supervisor VR pentru XR3, a trăit în realitatea ei o săptămână. Adormea în VR și se trezea în VR. Așa că putem să îl credem când spune că XR3 e ceva de neratat. Expoziția oferă o perspectivă nouă asupra lumii virtuale, prin intermediul platformei Museum of Other Realities, reunind 20 de producții cinematografice VR, animații, experiențe audiovizuale, interactive și instalații VR single sau multi-user, dintre care unele în premieră mondială. Toate experiențele VR selecționate în Festival sunt disponibile gratuit publicului din România până pe 17 iulie, la sediul CINETic, în baza unei programări ce poate fi accesată aici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related