O campanie sociala semnata HNC, va incepe in toamna acestui an.

In urma unui pitch, agentia de publicitate HNC-the advertising supermarket va sprijini implementarea componentei de PR dintr-un nou proiect al Centrului pentru Politici si Servicii de Sanatate.

Proiectul se va desfasura pe parcursul unui an (septembrie 2006-septembrie 2007), si va continua campania media si PR de promovare a donarii benevole si neremunerate de sange in randul populatiei tinere din Romania. Aceasta campanie, avand sprijinul financiar al Fondului Global de Lupta Impotriva HIV/SIDA, Tuberculozei si Malariei, prin intermediul Ministerului Sanatatii Publice, a fost inceputa in anul 2004 de catre Centrul pentru Politici si Servicii de Sanatate in parteneriat cu Fundatia Donatorilor Benevoli de Sange, sub sloganul "Doneaza si salveaza".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related