LG și Interactions te fascinează și te premiază. În această toamnă numărăm cadourile garantate LG

LG și Interactions te fascinează și te premiază. În această toamnă numărăm cadourile garantate LG

Produsele LG aduc consumatorilor nu doar multiple beneficii, ci și cadouri garantate la fiecare achiziție. Astfel, produsele participante NanoCell, QNED și OLED îți pot aduce o pereche de căști wireless LG TONE Free, cu sunet Meridian Audio de calitate scenică și carcasă cu încărcare UV Nano, care igienizează căștile în timpul încărcării. Campania te așteaptă până la data de 03.10.2021.

Pentru că unde-s mulți, paharele se ciocnesc mai ușor, până la sfârșitul lunii septembrie achiziția de aparate frigorifice LG îți oferă cadou un voucher pentru achiziția de bere artizanală în valoare de 300 de lei. Astfel, te bucuri din plin de capacitățile de răcire rapidă și uniformă LG, dar și de experiența unică a gustului berii artizanale.

Și pentru că hainele tale merită un uscător LG, primești garantat un LG Dryer Stacking Kit la fiecare achiziție. LG Dryer Stacking Kit este un produs util și inovator, care te ajută să suprapui în siguranță uscătorul de rufe deasupra mașinii de spălat și să economisești astfel spațiu. Participă și tu!

ˮSuntem încântați de fiecare dată când consumatorii români aleg produsele noastre. Avem încredere că opțiunea lor este răsplătită de performanța și fiabilitatea LG și ne-am dorit să le oferim încă un motiv pentru a ne alege. Este de asemenea esențial să implementăm campanii online facile și prietenoase. Sperăm că am reușit acest lucru prin campanialg.ro.ˮ, Octavian Pascu, Online Manager LG Electronics.

ˮEste privilegiul nostru să fim partenerul unui brand care își dorește o comunicare online și promoțională atât de dinamică. Varietatea cadourilor oferite alături de mecanismul clar și ușor de urmat sunt premisele de la care pornim în dezvoltarea fiecărei campanii LG.ˮ Camelia Creţu, Account Manager Interactions.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și de automatizare: 2 treimi business autohton și o treime business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related