Cele mai interesante titluri din Septembrie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Septembrie, pe WeInvent.ro

Septembrie a fost o luna speciala, pentru tot mai multe business-uri importante, ocupate cu revenirea la un flux normal din punct de vedere economic, independent de numarul valului pandemic ce ne traverseaza vietile, iar asta s-a vazut inclusiv pe WeInvent. 

Phoenix Media a avut o serie de lansari importante, cu ocazia evenimentului din 16 Septembrie din Fratelli, transmis LIVE pe pagina noastra de Facebook. MGID, compania globala de Native Advertising, si-a anuntat prezenta in Romania, in contextul in care se schimba in mod ireversibil ecosistemul, in publicitatea digitala. Nu in ultimul rand, vizita oarecum discreta a d-lui Alexandre Bompard, boss-ul absolut de la Carrefour, vine sa asezoneze aceasta luna cu inca un lucru remarcabil.

Despre toate cele de mai sus, precum si despre alte subiecte interesante din Septembrie revenim in continuare, mai pe larg.   

Sorin Matei e antreprenor, Expense Reduction Analyst și trainer Empretec (un program de training intensiv pentru antreprenori, bazat pe un format conceput de Universitatea Harvard și preluat de ONU). Cu Empretec a organizat (până în pandemie) workshopuri cu peste 2000 de participanți și aproape 100% evaluări pozitive.

Asta a făcut Sorin Matei până acum, pentru că e mereu la începutul unor noi explorări antreprenoriale. Și mai e dansator de tango argentinian cu experiență, trainer de Krav Maga, și un om de business și de viață, care le zice cum le gândește și cum le învață, constant, din aventura numită „viață de antreprenor”. Unui astfel de un om care învață constant, îi învață și pe alții cum să își maximizeze potențialul și oportunitățile antreprenoriale, și care a avut mai multe „noi începuturi”, i-am adresat cateva întrebări, care vă pot da idei productive și vouă. Un interviu de Cristina Enescu Aky, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness.

De fiecare data cand discutam cu Dragos Cirneci, doctor in Psihologie, specialist in Neurostiinte @ CINETic, ne ofera despre mintea umana niste perspective unice si opinii despre niste concepte de importanta absolut strategica, pentru orice profesionist din industria de Marketing si Comunicare.

Zilele trecute i-am adresat lui Dragos cateva intrebari despre unul dintre conceptele care dau sens vietii noastre, acela de valoare. Intre noi fie vorba, acest concept, in situatia in care nu avem o pozitionare corecta, este dintre cele care ne pot “fura” viata. Este totodata unul dintre “motoarele” unei campanii publicitare.

Dupa acest interviu ne este cu-atat mai clar ca modul in care se construieste valoarea in creierul uman merita sa fie tema centrala intr-un eveniment, creat special pentru profesionistii din Marketing si Comunicare.

Daca ati fost vreodata pasionati de stiinta si tehnologie, suntem siguri ca ati incercat macar de cateva ori, in copilarie sau adolescenta, sa construiti lucruri care implica atat curenti electrici, cat si electricitate in general. De aceea credem ca ati obtinut pe propria piele o multime de experiente senzoriale, tactile, jucandu-va cu acele lucruri.

Incercam sa va spunem de fapt ca experientele electrice fac parte dintr-o serie de amintiri foarte dragi, tuturor celor care iubesc tehnologia, deoarece apartin unei perioade cand fiecare dintre noi incepea sa exploreze natura, legile fizicii si lumea in general.

Jonathan Cecil este Producator Video pentru Victron Energy, este un mare explorator, indragostit de tehnologie si mai ales de energia regenerabila. Jonathan (Jono pentru apropiati) a inceput colaborarea cu Victron din pasiune adevarata, iar astazi creaza o multime de materiale video, pentru companie.

Am omis sa precizam ca inainte de aceasta colaborare Jono a lucrat pentru divizia de stiri a BBC, ca jurnalist si producator de programe, timp de multi ani. El a cumparat si folosit echipamente Victron Energy, pentru barca lui. Datorita filmelor realizate cu aceste echipamente si publicate pe propriul canal de YouTube, a fost contactat de Victron

L-am intalnit pe Jono la Centrul de Training Victron Energy si pentru ca era la finalul celei mai lungi vizite in Romania, i-am adresat cateva intrebari. Un interviu de Marian Costache.

Ai probleme cu anxietatea? Dureri, hemoroizi, infertilitate? Apelează la David Guetta aka Dr. Florin Bebeșel. Vrei să renunți la fumat? Avem laser, acupunctură, tot ce trebuie. Sună acum la numărul de pe panoul ăsta și te rezolvăm. Îți dăm și un Tuborg dacă e. Știi că muzica unește.

Cam ăsta e corolarul ultimilor și primilor 30 ani de publicitate din România. Un panou pe cel mai circulat bulevard al capitalei în care s-a brevetat un nou tip de reclamă, ad-ul 3 in 1. Avem și promoție la francezul Guetta, la Tuborg și la terapie cu laser și acupunctură de la domnu Bebeșel. Detalii in articol.

Clujul e un oras care incepe sa devina din ce in ce mai capitala, zic unii, din ce in ce mai european zic altii. Cert e ca oamenii fac ce fac si reusesc sa se miste frumos, fie ca e vorba de festivaluri de muzica, evenimente culturale de tot felul, festuri de mancare sau de tech sau pur si simplu vibe-ul orasului, care pare ca se schimba de la un sezon la altul in bine. Cea mai noua achizitie e o idee care a facut furori si anul trecut, iar anul asta a recidivat. Aparatul care te pune sa faci genoflexiuni, pentru a te lasa sa mergi la liber cu transportul in comun, in fata unui aparat care te scaneaza din cap pana in picioare. Detalii in articol.

In 2020 aproximativ 30% dintre anunturi au fost livrate pe browser fara ajutorul third party cookies. Pana in 2023 se estimeaza ca aproape tot ceea ce se bazeaza pe cookies va disparea. In acest context, am stat de vorba zilele trecute cu Olimpia Norsesovici, reprezentantul in Romania al MGID.

MGID, reteaua globala specializata in publicitatea nativa, si-a anunțat extinderea pe piata din Romania in 2021. Expertiza globala a companiei va permite advertiserilor romani sa construiască fluxuri de venituri fiabile, cu ajutorul reclamelor native. Prezenta MGID a avut deja un impact in regiune; platforma inregistreaza 25 % din audientele tuturor reclamelor native din Romania. Un interviu de Marian Costache, din seria #reinventyourself #reinventyourbusiness

Usor post-eveniment, toata lumea a aflat despre vizita la Bucuresti a boss-ului absolut de la Carrefour, Alexandre Bompard. Dincolo de motivele oficiale (cam… prozaice) – gen semnarea un parteneriat strategic cu ASE pentru următorii trei ani, parteneriat ce vizeaza proiecte de dezvoltare profesionala pentru angajatii romani ai companiei franceze, bla-bla – cele „non-verbale” sunt mult mai interesante. Detalii in articolul semnat de Cezar Baciu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related