Oltea Zambori: Nesiguranța pe care o simțim toți în această perioadă a făcut ca oamenii să se gândească de două ori înainte de a da banii pe un bilet la un concert, un spectacol de teatru sau la un festival

Oltea Zambori: Nesiguranța pe care o simțim toți în această perioadă a făcut ca oamenii să se gândească de două ori înainte de a da banii pe un bilet la un concert, un spectacol de teatru sau la un festival

Din afară, modul în care funcționează lucrurile în zona de comunicare culturală ar putea părea simplu. Ce le scapă însă oamenilor din ecuație este presiunea sub care oamenii din PR-ul cultural lucrează: problema finanțărilor publice, lipsa oamenilor, procesul birocratic. Și nu o spunem noi, ci Oltea Zambori, specialist în comunicarea culturală de peste 10 ani. A descoperit calea spre PR pe neașteptate, undeva în 2010, când s-a alăturat unei campanii de strângere de fonduri pentru un tânăr bolnav de leucemie. I-a fost clar că e ceea ce își dorește să facă atunci când a înțeles că PR-ul îi dă puterea de a aduna oamenii laolaltă pentru ceea ce contează cu adevărat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related