Destinația: acceptare. Trece prin stația hate

Destinația: acceptare. Trece prin stația hate

urâtă cu crengi”, 
asta e fată sau bărbat”, 
o focă 
vezi că a fugit cineva cu fundul tău 
oare Maria are ceva de spus despre burtă? oare e o surpriză?” 
coșuri, coșuri și iară coșuri 

Toate astea sunt exemple perfecte de comentarii de hate. Le identifici ușor, tocmai prin faptul că înafară de a încerca să activeze nesiguranțele oamenilor, nu au alt scop. Fashion Days a lansat o campanie care invită oamenii la self love și căreia i s-au alăturat influenceri care au răspuns urii cu umor printre care Aluziva, Zarug, Diana C, Maria.

Social media dictează tendințele, trendurile, viața. Și ne face pe toți să ne chestionăm propria valoare, iar genul ăsta de reacții din partea oamenilor care se folosesc de puterea oferită de un ecran ca să le reamintească tuturor că nu sunt suficient de buni nu fac decât să amplifice fricile deja existente. Reclama de la Fashion Days vrea să transmită un mesaj clar: atâta timp cât tu trăiești în armonie cu cine ești, părerea celorlalți n-ar trebui să conteze. E un clip cu un aesthetic cool și fresh, cu influenceri relevanți pentru subiectul de body positivity și cu un mesaj curajos și important.

În discuțiile stârnite de campanie a fost adusă asemănarea cu reclama Haute Couture de la Diesel din 2018. Dar dincolo de conversația despre originalitate și insight-uri executate ca în afară, mie orice inițiativă care ar putea sparge puțin convingerile limitative ale unor oameni care doar caută moduri de a li confirma ceea ce cred deja mi se pare necesară. E o invitație la un dialog onest despre toxicitatea din social media și cum suntem condiționați să cosmetizăm realitatea pentru a ne simți acceptați. Iar asta mi se pare relevant mai ales pentru generațiile tinere, tot mai vulnerabile în fața unor standarde care îi fac să se simtă defecți.

În direcția asta merge și seria noastră începută chiar azi în care vorbim cu femei care în procesul lor de acceptare îi determină și pe alții să se iubească. Pentru că asta ar fi reminder-ul pe care mi l-aș da și mie de la 14 ani: poți să te schimbi oricât vrei, pentru unii oameni tot nu vei fi ce trebuie. Așa că nu-ți rămâne decât să te iubești și când nu îți iese, măcar să încerci.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related