În ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat și a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri și fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului său, al cursurilor online, prelegerilor și bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumărate idei și fraze care și-au făcut loc în limbajul comercial, de la marketingul pe bază de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.
Acum, Seth Godin oferă pentru prima dată bazele cunoștințelor sale despre marketing, într-un singur ambalaj, accesibil și atemporal. În centrul abordării sale stă o idee principală: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca să rezolve problemele companiei lor. Ei folosesc marketingul ca să rezolve problemele altora. Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai bună. Marketingul cu adevărat puternic se bazează pe empatie, pe generozitate și pe muncă emoțională.
Această carte te învață cum să identifici cel mai mic public viabil, cum să profiți de semnele și semnalele potrivite ca să-ți poziționezi oferta, cum să obții încrederea și permisiunea pieței țintă, cum să folosești poveștile pe care publicul și le spune despre statut, afiliere și dominanță, cum să remarci oportunitățile de a crea și a elibera tensiunea și cum să le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-și atinge obiectivele.
E timpul ca marketerii să nu mai mintă, să nu mai trimită spam și să nu se mai simtă vinovați cu privire la munca lor. E timpul să înlăturăm valorile derutante din rețelele sociale, folosind conexiuni adevărate. E timpul să nu mai irosim banii pe atenție furată, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta înseamnă marketing oferă o abordare mai bună care se va aplica și în deceniile următoare, indiferent cum continuă să evolueze tacticile de marketing.
OAMENII CA NOI FAC LUCRURI CA ACESTEA
Asta e șansa pe care o așteptai. Ocazia să prezinți ceea ce adori să faci, în fața unor oameni care abia așteaptă să se implice, să plătească și vorbească despre asta. Cred că singurul mod în care poți face o diferență este să-i vezi și să-i înțelegi cu adevărat pe oamenii pe care vrei să-i influențezi.
Această carte va schimba întrebările pe care le pui, lucrurile pe care le observi și, mai presus decât orice, munca pe care ești capabil să o faci. Te va ajuta să faci lucrurile mai bine făcând lucruri mai bune. Munca ta contează. Fă gălăgie.
SethArgumentul Unicredit: Marketingul este omniprezent în peisajul vieții moderne. Tocmai de aceea mințile creative caută în permanență să facă lucrurile altfel. Lectura acestei cărți le ajută să-și creioneze mult mai clar schimbarea pe care o caută, pentru ca în final să aducă valoare în lume.
"Într-o zi, în mulțimea de mailuri care se revărsa din inbox, observ un mesaj de la Seth Godin. Dau click și aflu că scrie o nouă carte și că are nevoie de ajutorul cititorilor. A durat fix o milisecundă să iau decizia de a participa la survey și de a „contribui” la scrierea acestei cărți. Asta înseamnă marketing este cel mai bun titlu pe care l-a putut alege, pentru că astăzi marketingul adevărat are total alte componente, pe care vă invit să le descoperiți."
Avi Cicirean, Brand Emotion | Brand Minds | Digitalium
Cartea lui Seth Godin a apărut cu susținerea UniCredit Bank.
SETH GODIN este autorul cărților Linchpin (Publica, 2011), Triburi (Publica, 2010), Hopul (Publica, 2018), Purple Cow, All Marketers Are Liars și Permission Marketing, toate bestselleruri internaționale, care au schimbat modul în care gândesc și acționează oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume în domeniul afacerilor și este membru al Marketing Hall of Fame. Postările sale zilnice pe seths.blog sunt citite de milioane de oameni. Este fondatorul altMBA, Squidoo şi Yoyodyne.
Video: Interviu cu autorul despre carte
Cartea a apărut în România la Editura Publica.
Info:
Titlul original: This Is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to See
Ediția I 2019, paperback
Traducător: Raluca Chifu
Dimensiuni: 14,5 x 20,5
272 pagini
ISBN: 978-606-722-349-1