De la idee la bani - Napoleon Hill | Editura Curtea Veche, 2018

De la idee la bani - Napoleon Hill | Editura Curtea Veche, 2018

Expunând 13 paşi spre îmbogăţire, autorul mizează, în primul rând, pe cultivarea unei conştiinţe a banilor, a unei întregi filosofii despre succes şi prosperitate. Volumul de faţă cuprinde atât celebra lucrare De la idee la bani, cât şi un ghid de acţiune, care vine în sprijinul cititorilor cu sfaturi privind atingerea şi menţinerea succesului.

Ţineţi în mâini o carte care a făcut legendă şi ale cărei pagini ascund formula prosperităţii materiale şi a împlinirii spirituale, o formulă care, deşi veche, continuă să-şi afirme valabilitatea chiar şi în vremurile noastre moderne.

Henry Ford, John D. Rockefeller, Theodore Roosevelt, William Jennings Bryan, Clarence Darrow, Alexander Graham Bell, William Howard Taft sunt numai câţiva dintre oamenii care au cunoscut succesul prin aplicarea principiilor din această carte.

Scrisă la imboldul lui Andrew Carnegie, tradusă în nenumărate limbi şi vândută în peste 60 de milioane de exemplare, De la idee la bani a devenit, cu timpul, o lucrare de căpătâi a literaturii motivaţionale.

 

Napoleon Hill (1883–1970) este unul dintre părinții literaturii motivaționale americane și se numără printre cele mai sonore nume ale genului. A migrat de la jurnalism la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie și a evoluat rapid din punct de vedere profesional, ajungând consilier al unor importanți oameni de afaceri și lideri precum Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison și Henry Ford. Hill a fost preocupat de rolul pe care îl îndeplinesc convingerile personale ale individului în atingerea succesului. La imboldul lui Andrew Carnegie, cercetările autorului au fost fructificate prin formularea „filozofiei împlinirii“, care dezvăluie cum orice om poate parcurge firesc pașii spre împlinire, atât în plan material, cât și spiritual.

 

Cartea a apărut în România la Editura Curtea Veche.

 

Info:

Titlul original: Think and Grow Rich 
Ediția  I 2016
Traducător: Alina-Gabriela Rudeanu
Dimensiuni: 13 × 20 cm
346 pagini
ISBN: 978-606-44-0026-0

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related