MAINSTAGE | THE AGENCY a organizat, pentru Salvati Copiii Romania, cel mai amplu eveniment caritabil al sezonului, Festivalul Brazilor de Craciun

MAINSTAGE | THE AGENCY a organizat, pentru Salvati Copiii Romania, cel mai amplu eveniment caritabil al sezonului, Festivalul Brazilor de Craciun

Cei 26 de brazi licitați în cadrul galei de aseara, au obținut fonduri totale în valoare de peste 764.000 de euro, destinati restabilirii accesului la educatie si servicii medicale pentru copiii vulnerabili, demonstrand, astfel, ca solidaritatea socială este una dintre soluțiile cele mai eficiente în fața crizei.

Cel mai râvnit brad a ajuns la 110.000 de euro. Cea de-a 21-a ediție a beneficiat de un parteneriat de prestigiu: Muzeul Național de Artă al României, unde brazii unicat au fost expuși și licitați în seara de Gală, într-o cursă a generozității care a doborât recordurile. Gazdele serii au fost Andreea Raicu și Mihai Morar, care au reușit să mobilizeze donații record și să transforme seara într-un spectacol al binelui.

La cele 20 de ediții anterioare ale Festivalului Brazilor de Crăciun, au fost astfel colectate fonduri totale de 6.517.800 euro, iar 112.285 de copii proveniți din medii sociale precare au fost reintegrați socio-educațional.

Artiștii care au creat brazi unici, pentru această ediție, sunt: Smaranda Almășan, Ana Bănică, Nicu Bocancea & Florăria Iris, Adina Buzatu & Maestrul Gheorghe Zamfir, Daniel Codrescu & Atelierul de mozaic, Irina Dragomir, Anca Fetcu Lupu & Beelive Design, Gheorghe Fikl, Omid Ghannadi & Inside Academy, Simona & Gabriel Gherasim – Gallantique Boutique, Teodor Graur, Laura Hîncu, Hamid Nicola Katrib, Doina Levintza, Carmen Marin, Ana Mohonea & Maria Mohonea - Architectural Christmas, Dhaniel Nora, cu sprijinul Sephora, Adela Pârvu, cu sprijinul PPG România, Obie Platon, Felicia Simion, cu sprijinul Mara Mura, Smiley & HaHaHa Production, Ada Tache & Karim Rashid, cu sprijinul DENT ESTET, Iulia Totoianu, cu sprijinul Libris.ro, elevii Școlii Gimnaziale Step by Step & Dhaniel Nora, UNTOLD. Acestora li s-a alăturat bradul Salvați Copiii, cu sprijinul Ștefaniei Mircea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related