
Articole care fac referire la Untold Festival


OMD Mamaia Constanța anunță lansarea concursului public de soluții creative pentru noul logo și slogan al destinației turistice Mamaia

Alex Nimurad: Cred ca provocarea cea mai mare a unui artist in 2023 e sa ramana conectat si sa incerce sa nu respinga cu vehementa trenduri sociale care devin normalitate

Lucian Dobra: Malfy se adresează consumatorilor de gin care caută o experiență degustativă deosebită. Brandul se îndreaptă spre cei care își doresc să renunțe la rutină

Andreea Leu: Facem prea multe poze doar pentru că putem apăsa pe declanșatori de 10 ori pe minut. Care e rostul lor dacă n-avem timp să le sortăm și să ne mai uităm la ele?

Maternitatea Ursuleților și Biroul de Gheață - activările MAINSTAGE I THE AGENCY la UNTOLD pentru Salvați Copiii România

Criză gheboasă în entertainment: dacă ești brand mare nu înseamnă că o criză trece ca gâsca prin apă...nu te udă, nu te afectează

Prezență-record pentru brandurile Flavours la UNTOLD: 12 tone de mâncare livrate pentru artiști, staff și festivalieri

Flavia Gherman: Prezența brandurilor în cadrul UNTOLD a evoluat exponențial. Am ajuns să construim împreună un oraș într-un oraș

iSense Solutions evaluează activările brandurilor prezente la UNTOLD, în calitate de partener oficial de research pentru al doilea an

TikTok sărbătorește cea de-a opta ediție a Festivalului UNTOLD: Experiența de la Cluj-Napoca se va vedea și anul acesta pe platformă

Tazz aduce noi experiențe festivalierilor la UNTOLD 2023: un nou concept de scenă culinară și brățări de festival livrate la domiciliu

Agenția de cercetare de piață iSense Solutions este pentru al doilea an consecutiv partener oficial de research pentru festivalurile UNTOLD și Neversea
![[Art Superstars Wanted by glo™] Lucian Mangu: La inceput de drum a fost 80% munca si 20% documentare despre orice lucrare. Acum este invers, 80% documentare si 20% este munca](https://media.iqads.ro/2023/06/fotojet-11-cover-410.jpg)
[Art Superstars Wanted by glo™] Lucian Mangu: La inceput de drum a fost 80% munca si 20% documentare despre orice lucrare. Acum este invers, 80% documentare si 20% este munca

Studiu Starcom România: spectacolele, târgurile și festivalurile de muzică sunt evenimentele preferate de români în 2023

Românii sunt dispuși să meargă până la 50 de km distanță față de zona în care locuiesc pentru a face sporturi extreme și activități de timp liber în natură
![[Start in industrie] Teodora Concită: Tu, ca junior, vrei să faci frumos și să reinventezi roata, iar seniorii vin și-ți explică de ce înainte de toate trebuie să te uiți ce fel de roată ai nevoie](https://media.iqads.ro/2023/05/88f7d356-c6e1-4520-af6b-adef819c4a44-cover-410.jpg)
[Start in industrie] Teodora Concită: Tu, ca junior, vrei să faci frumos și să reinventezi roata, iar seniorii vin și-ți explică de ce înainte de toate trebuie să te uiți ce fel de roată ai nevoie

S-a dublat numărul românilor care intenționează să participle la festivalurile de muzică de anul acesta

Alexandru Militaru, Red Agency: Ești creativ sau nu exiști. Dar orice idee minunată poate deveni mediocră fără implementare pe măsură

Daniel Mancaș: Trebuie să le oferi participanților un spațiu în care se simt confortabil încât să poată absorbi emoția livrată de artist. Și pe urmă sa le oferi o experiență cât mai “wow”

Extasy: peste 80% dintre experiențele pentru timp liber achiziționate sunt destinate cuplurilor și familiilor

UNTOLD UNIVERSE își pregătește expansiunea internațională alături de MOZAIK INVESTMENTS. Principalul obiectiv al parteneriatului vizează extinderea pe piața globală a brandului UNTOLD, începând cu anul 2023

Adrian Mîrlogeanu: A fost un an productiv, cu un volum foarte mare de muncă. 2022 s-a cuantificat în peste 100 de evenimente gândite, dezvoltate și implementate de noi
![[Punct. Și de la capăt] Oana Dimofte: Fiecare zi în care am făcut ce mi-a plăcut, ce mi-am dorit și am avut luxul de a alege cu cine îmi petrec timpul este cea mai mare reușită](https://media.iqads.ro/2022/12/fotojet-2022-12-13t165358-126-cover-410.jpg)
[Punct. Și de la capăt] Oana Dimofte: Fiecare zi în care am făcut ce mi-a plăcut, ce mi-am dorit și am avut luxul de a alege cu cine îmi petrec timpul este cea mai mare reușită

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Despre Lifebeats - cum a luat naștere o campanie dedicată Dăruitorilor de Viață

Inteligența artificială dezvoltată de Humans.ai a prezentat Bucureștiul la Festivalul Spotlight din Capitală

Flavours obține cea mai bună cifră de afaceri de până acum și extinde gama de experiențe și servicii oferite clienților corporate

Bronz și shortlist la Golden Drum pentru Elfi Cocean, campania creată de MAINSTAGE | THE AGENCY și Sector 7 HUB
