Hopul: O cărticică din care înveți când să renunți (și când să perseverezi) - Seth Godin | Editura Publica, 2018

Hopul: O cărticică din care înveți când să renunți (și când să perseverezi) - Seth Godin | Editura Publica, 2018

Fiecare proiect nou, loc de muncă, hobby sau companie încep prin a fi distractive, dar, la un moment dat, devin foarte grele și nu mai sunt deloc amuzante.

Apare un obstacol temporar, care va deveni mai ușor de depășit dacă insiști – Hopul. Sau poate că apare, de fapt, o fundătură, un impas fără ieșire. Ce înțeleg cu adevărat superstarurile este cum să deosebească aceste două situații.

Învingătorii optează pentru Hop.
Ei realizează că recompensa este cu atât mai mare cu cât bariera care le stă în cale este mai înaltă. Dacă poți să depășești această stare, Hopul, și să devii cel mai bun, vei avea parte de profituri, glorie și securitate pe termen lung.

Indiferent dacă ești stagiar sau CEO, această cărticică te va ajuta să afli dacă te afli într-un Hop, care merită timpul, efortul și talentul pe care le consumi. Vechea zicală este greșită: învingătorii renunță și cei care renunță pot învinge.

CE ESTE HOPUL?

Este al cincilea interviu de angajare la o companie, în urma căruia nu te mai sună nimeni niciodată.
Este trupa care s-a format într-un garaj și care cântă într-un club gol, în mijlocul pustietății.
Este a șaptea oară când cazi în fund, în timp ce înveți să faci snowboarding.
Este etapa dintr-un maraton, în care entuziasmul startului este o amintire vagă și bucuria liniei de finiș este un vis îndepărtat.
Este orice perioadă dificilă prin care trebuie să treci înainte de a-ți atinge marele obiectiv... cu condiția să urmărești obiectivul corect.

Ce altceva?

A, da, mai este și elementul-cheie al carierei tale, al viitorului companiei tale și, poate, chiar al fericirii tale supreme.

Apariția în limba română a cărții Hopul este susținută de UniCredit Bank. Seth Godin a fost unul dintre invitații conferinței Brand Minds 2018.

 

SETH GODIN a scris optsprezece bestselleruri internaționale, printre care Sparge tiparele și Triburi, cărți care au transformat felul în care oamenii privesc marketingul, leadershipul, schimbarea și modul în care se răspândesc ideile. A fondat companiile Yoyodyne și Squidoo și este un antreprenor de succes (și fără succes) și un vorbitor celebru. Scrie zilnic articole pline de inspirație pe blogul lui, cotat ca unul dintre cele mai bune 100 din lume.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: The Dip: A Little Book That Teaches You When to Quit
Ediția I 2018, paperback
Traducător: Cosmin Maricari
Dimensiuni: 10,5 x 17,5 cm
96 pagini
ISBN: 978-606-722-309-5

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related