În secret, toată lumea își dorește ceva

În secret, toată lumea își dorește ceva

În perioada asta, conversațiile întâlnite cel mai des încep cu “Ce cadou vrei de Crăciun?” și se termină abrupt cu un “Nu vreau nimic”. Iar motivația pentru răspunsul ăsta are legătură cu faptul că nu ne dorim lucruri materiale, ci mai degrabă sănătate, fericire și liniște. Dar uneori, fericirea vine împachetată în cutii de cadou legate cu panglici colorate.

Asta a reușit noua campanie de la eMAG să ne facă să înțelegem. O conversație sinceră dintre un psihoterapeut și 11 persoane care sunt amatoare de “nu-mi doresc nimic” a fost de ajuns să descâlcească misterul. În spatele expresiei se află, desigur, teama de a nu fi dezamăgit, de a nu cere prea mult sau de a nu îi pune pe cei dragi la cheltuială. Dar oricât de mari ar fi temerile astea, aproape mereu există și un strop de speranță păstrată în taină că poate vei primi fix ceea ce te-ar bucura. Doar ăsta e motivul pentru care, atunci când personele dragi spun că nu-și doresc nimic, nu le ascultăm cu adevărat.

Deci, ce e de făcut cu oamenii care nu vor nimic? Să nu renunțăm din prima, să fim atenți la lucrurile care spun ce și-ar dori, chiar dacă nu cu aceste cuvinte. Un „îmi place să trimit scrisori” poate fi tradus printr-un stilou, iar un” îmi plac lucrurile practice” poate deveni ușor un clește bun la toate. M-am emoționat privind spotul și văzând bucuria din ochii oamenilor atunci când își deschid cadourile pentru că mi-am dat seama că, de cele mai multe ori, nici măcar nu contează conținutul. E ideea asta că cineva a văzut ceva și s-a gândit la tine, a cumpărat ceva cu intenția de a te face fericit chiar și pentru câteva secunde. Voi ce nu vreți de Crăciun?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related