Hey tu, cu paharul de altceva in mana

Hey tu, cu paharul de altceva in mana

Hey tu, cel care esti nevoit sa-ti infrunti grupul social pentru ca nu poti sa bei alcool. Oricand, sau doar pentru o seara. Te stim de la ultima petrecere; de la orice petrecere; te stim din istorie, ai fost mereu acolo. Cu paharul de altceva in mana, zambind, incercand sa pari puternic. Stim cat de importanta e apartenenta la grup pentru tine si ca bifezi la toate capitolele: ai glumele la tine, esti imbracat bine, esti acolo. Un singur lucru iti lipseste: paharul sau sticla de-ce-trebuie-in-mana, de-ce-bea-toata-lumea. Nu poti sa pacalesti pe nimeni, in joc e chiar statusul tau social.

Pentru tine, Heineken are sa-ti spuna ceva. Parca umanitatea era stricata cumva si mai trebuia reparat un singur lucru. Acum toata lumea poate sa dea noroc. Ei, nu e ca si cum Heineken a inventat berea fara alcool, nici macar in portofoliul lor, dar la inceput de an, suntem gata sa ni se aminteasca orice. Si e bine ca vibe-ul de inceput e cu multe motive de sarbatorit, adunate din toate timpurile. Hai 2022, contribuie si tu la asta.

Agentia care semneaza campania e Publicis Italy.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related