HEINEKEN® celebrează comportamentul responsabil al celor care au depășit provocările din timpul carantinei prin noua companie „We'll meet again"

HEINEKEN® celebrează comportamentul responsabil al celor care au depășit provocările din timpul carantinei prin noua companie „We'll meet again"

Heineken® a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat noului context generat de pandemie, dar și modurile inventive prin care oamenii au menținut atmosfera „ieșirilor în oraș”, din siguranța propriilor case.

Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lansează exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menită să sprijine consumatorii în timpul pandemiei.

 

Noua campanie prezintă diferitele moduri în care oamenii au transformat momentele banale, de zi cu zi, din carantină, în ceva neașteptat și distractiv - de la ținute elegante purtate în timp ce ducem gunoiul menajer până la transformarea acțiunii de a plimba câinele într-o adevărată petrecere. Conceptul creativ Heineken® recunoaște puterea consumatorilor care și-au folosit creativitatea pentru a-și păstra optimismul după mai bine de un an de pandemie și restricții.

Spotul TV a fost regizat de premiatul François Rousselet și filmat în Barcelona, ​​Spania, respectând toate măsurile de siguranță în vigoare, consolidând, totodată, nevoia de inventivitate și ingeniozitate care stă la baza acestei campanii.

„Heineken® își propune să spună povești în care să se regăsească oameni din întreaga lume. Când am lansat ODE TO CLOSE în urmă cu mai bine de un an, planeta era în carantină și mesajul nostru se concentra pe siguranța clienților noștri – „Socializați în mod responsabil!”. Campania WE’LL MEET AGAIN explorează sentimentul colectiv al momentului, prezentând experiențe din viața reală în care se poate regăsi oricine și celebrează capacitatea de a depăși momentele dificile și imaginația printr-un mesaj clar, plin de speranță pentru viitor.”, a declarat Bram Westenbrink, Heineken® Global Senior Director.  

 

La rândul său, regizorul François Rousselet a afirmat:

„WE’LL MEET AGAIN a fost un proiect extraordinar. În ciuda tuturor restricțiilor, am realizat un film care aduce un omagiu ingeniozității oamenilor în timpul carantinei, care au făcut tot posibilul pentru a rămâne conectați unii cu ceilalți.”

Bruno Bertelli, Global CCO PublicisWW, CEO Publicis Italy, a precizat că

„Deși carantina și redeschiderea orașelor au fost diferite în fiecare țară, ne-a legat dorința comună de a ne reconecta cu prietenii prin intermediul momentelor sociale, precum serile petrecute în oraș. Prin WE’LL MEET AGAIN, am creat o campanie care sărbătorește acest adevăr uman, evidențiind în același timp capacitatea de a rezista și spiritul pozitiv al oamenilor din întreaga lume, care nu renunță niciodată.”

 

WE’LL MEET AGAIN este cea mai recentă campanie pentru platforma #SocialiseResponsibly, care aduce în prim-plan nevoia de socializare într-un mod responsabil, în întreaga lume. Campania a fost lansată pe 19 Aprilie, atât în ​​format digital, cât și pentru TV.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related