Iubește-i sau îi pierzi: Cum îți păstrezi oamenii competenți - Beverly Kaye, Sharon Jordan-Evans | Editura ACT și Politon, 2015

Iubește-i sau îi pierzi: Cum îți păstrezi oamenii competenți - Beverly Kaye, Sharon Jordan-Evans | Editura ACT și Politon, 2015

Iubeşte-i sau îi pierzi: Cum îți păstrezi oamenii competenți (Love ‘em or lose ‘em: Getting good people to stay ), carte de dezvoltare a afacerii, disponibilă la ACT şi Politon, scrisă de Sharon Evans şi Beverly Kaye, discută despre una dintre cele mai mari provocări ale pieței de afaceri din ziua de azi: construirea unui mediu care să genereze un sentiment de apartenenţă la cultura organizaţională, pentru a păstra oamenii buni în echipă şi în companie. 

Sfaturile din carte se bazează pe o cercetare care a implicat 17.000 de oameni cu ani de experienţă în afaceri, iar rezultatele au arătat că mulţi dintre aceştia nu sunt fericiţi şi nu lucrează la potenţialul maxim pentru că nu simt că fac parte din companie şi pentru că au o serie de nemulţumiri pe care nu le comunică. Companiile se află într-o continuă cursă pentru a aduce oameni talentaţi în echipele lor, iar organizaţiile câştigătoare sunt cele care au o capacitate continuă de adaptare şi adoptă strategii de susţinere și motivare a angajaţilor. 

Iubeşte-i sau pierzi vine cu 26 de strategii simple, de la A la Z, pe care managerii de business le pot implementa astfel încât să înţeleagă nevoile angajaţilor lor şi să-şi optimizeze strategiile pentru a-i păstra în echipă. Sharon Evans şi Beverly Kaye îi sfătuiesc pe managerii de la toate nivelurile ierarhice să abordeze situaţia într-o manieră deschisă şi să ia în considerare perspectivele angajaţilor, să înţeleagă ce îi preocupă şi ce îi nemulţumeşte. 

În momentul în care ei înţeleg aceste detalii, pot concepe un set de tehnici şi instrumente care să genereze un mediu de lucru productiv şi care să răspundă nevoilor anagajaţilor. Beverly Kaye şi Sharon Evans au publicat această carte ca să vină în ajutorul managerilor de companii, ştiind că înlocuirea angajaţilor aduce cu sine o serie de costuri, iar construirea unui mediu în care aceştia să se simtă fericiţi poate fi o adevărată provocare. Strategiile din carte sunt uşor de implementat de către orice manager din orice segment de business, având scopul de a-i ajuta pe aceştia să-şi menţină angajaţii implicaţi şi motivaţi.

Mike Krzyzewski (antrenor principal, echipa de baschet masculin a Universităţii Duke): „Pentru a avea o echipă grozavă, ai nevoie de jucători excepţionali. Autoarele îţi arată cum să îţi motivezi jucătorii excepţionali şi să îi păstrezi multă vreme în echipa ta”. 

Dave Ulrich (profesor la Şcoala de Afaceri Ross, Univ. din Michigan): „Talentul contează. Puţini contestă acest adevăr. Dar reţinerea marilor talente continua să fie o provocare pentru multe companii. Această carte extraordinară oferă numeroase instrumente specifice şi sute de exemple despre cum să ai grijă de angajaţi. Iubeşte-i sau îi pierzi este cel mai bun tratat disponibil despre reţinerea talentului.” 

Doug Hardy (director general/editor la Monster Careers): „Iubeşte-i sau îi pierzi este o sursă inegalabilă de tactici de retenţie practice, cu aplicare imediată. Când directorii îmi spun că retenţia angajaţilor este o preocupare principală, îi îndrum imediat spre ghidul scris de Beverly şi Sharon. Creează rapid un mediu de lucru mai antrenant cu noua ediţie a acestei lucrări clasice!” 

D. Michael Abrashoff, autorul volumelor It’s Your Ship (E nava ta) şi Get Your Ship Together (Fă-ţi ordine pe navă) : „Această carte nu numai că te va ajuta să atragi şi să reţii cei mai buni şi mai motivaţi angajaţi, ci te va ajuta, de asemenea, şi să-i formezi şi să-i conduci. Această carte este o lectură obligatorie pentru cei care aspiră să fie lideri şi pentru cei care vor să obţinărezultate mai bune la locul de muncă.”

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura ACT si Politon.

 

Info:

Titlul original: Love em or lose em: Getting good people to stay
Ediția a II-a 2015, paperback
Traducător: Romică Lixandru
Dimensiuni: 172x230
320 pagini
ISBN: 978-606-8637-07-5

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related