[PR 2022] Claudiu Vrînceanu: Am interacționat direct cu peste 1.000 de lideri de business și am observat că în continuare peste 50% dintre aceștia fug de autenticitate în comunicarea media

[PR 2022] Claudiu Vrînceanu: Am interacționat direct cu peste 1.000 de lideri de business și am observat că în continuare peste 50% dintre aceștia fug de autenticitate în comunicarea media

Pentru Claudiu Vrînceanu, 2021 a fost anul în care a început să lucreze cu mai mulți CEO din alte țări și a aprofundat concepte precum Personal Branding și Thought Leadership, despre care crede că poate fi cheia pentru recunoașterea brandului în anul 2022. Claudiu este fondatorul agenției CV PR Connections, creator de conținut și Ecosystem Builder. Experiența de 20 de ani în business, media și comunicare îl ajută să întrezărească trendurile care pot apărea în 2022 în PR, iar printre ele se numără importanța acordată conectărilor umane, autenticitatea și continuarea fenomenului cunoscut ca Marea Demisioneală.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related