TikTok, o echipă cu experiență multidisciplinară. Paula Kornaszewska & Alexandru Victoriu: Colegii noștri vin din domenii diferite, inclusiv film, publicitate, finanțe, tehnologie

TikTok, o echipă cu experiență multidisciplinară. Paula Kornaszewska & Alexandru Victoriu: Colegii noștri vin din domenii diferite, inclusiv film, publicitate, finanțe, tehnologie

Copilul teribil din online al ultimilor ani, TikTok a cunoscut o creștere accelerată și a depășit anul trecut pragul de 1 miliard de utilizatori activi. Toată lumea e pe TikTok în 2022, așa cum se vede: tineri de toate felurile, bunici și nepoți, brandurile care încearcă să învețe mișcările noi din Social Media, instituții de artă, universități sau muzee, comedianți, muzicieni, dansatori, părinți mirați. Lucrul care îi unește pe toți: distracția, starea de bine, umorul.

Dar ce se întâmplă în spatele ecranului și a filmulețelor cu voie bună? Cum e organizația care a creat această platformă, o dezvoltă și se ocupă de evoluția ei? La fel cum se vede pe platformă, spun Paula Kornaszewska, Head of Operations Central and Eastern Europe at TikTok, și Alexandru Victoriu, Partnerships Manager Central Europe at TikTok.

TikTok evoluează foarte repede, este o companie cu o echipă diversă, în continuă creștere, și are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo. Compania are o strategie locală care se bazează pe energia specific locală a oamenilor care dezvoltă platforma.

Echipa din Europa Centrală și de Est crește într-un ritm incredibil. Suntem un mix perfect de personalități și venim din medii diferite, așa că avem o echipă foarte diversă. Îmi face plăcere să lucrez într-un mediu atât de variat - ne îmbogățește modul în care vedem lumea, ne ajută să gândim creativ și ne lărgește orizonturile, spune Paula Kornaszewska.

Cultura organizațională TikTok pune accentul pe talentele individuale și dezvoltarea personală, de aceea este important backgroundul variat al angajaților și contribuția diferită pe care o pot aduce oameni din domenii diverse. În interviul de față, povestim cu Paula Kornaszewska și Alexandru Victoriu mai multe despre echipa companiei, atmosfera de lucru și culisele organizației.

 

Obiective în 2022

Paula Kornaszewska: Misiunea noastră este să inspirăm creativitatea și să aducem bucurie oamenilor. Prin urmare, este important pentru noi să oferim în continuare conținut divers și distractiv pentru cei 1 miliard de oameni care intră pe TikTok în fiecare lună.

 

Bilanț 2021

Alexandru Victoriu: 2021 a fost anul în care am atins pragul de 1 miliard de utilizatori activi, așa că vom adăuga această realizare în fruntea listei. Peste 1 miliard de oameni din întreaga lume vin acum pe TikTok în fiecare lună pentru a se distra în timp ce învață, râd sau descoperă ceva nou și suntem onorați să fim o platformă pentru o comunitate atât de diversă de familii, afaceri mici și creatori.

Paula Kornaszewska: Un alt moment important pentru noi a fost lansarea opțiunii de a realiza videoclipuri mai lungi, ceea ce a permis creatorilor să creeze povești video mai complexe pe TikTok. Videoclipurile mai lungi de un minut au generat peste 5 miliarde de vizionări la nivel global și au arătat cu adevărat creativitatea comunității noastre. Acum utilizatorii postează conținut mai lung divers - de la podcasturi, la vloguri, la rețete de gătit, comentarii de modă și multe altele.

În plus, am introdus mai multe funcții de siguranță, am îmbunătățit constant produsul și ne-am asigurat că toată lumea se distrează într-un mediu sigur și prietenos.

 

Gândire globală, talente locale

Paula Kornaszewska: TikTok a venit în Europa acum trei ani. De atunci, am investit în regiune cu focus pe plan local pentru a atrage talente diverse, pentru a construi parteneriate alături de comunitățile locale (muzică, sport, modă etc.) și pentru a susține diversitatea culturală pe întreaga platformă.

Alexandru Victoriu: Simt că suntem o companie diferită - suntem o platformă de divertisment bazată pe tehnologie care gândește global, dar care s-a adaptat la nivel local încă din prima zi, iar cultura noastră organizațională în echipa din Europa Centrală și de Est reflectă acest lucru. Creștem constant, construim echipa în toate direcțiile (vânzări, marketing, dar și trust and safety, parteneriate și altele) și suntem mereu recunoscători echipei noastre pentru că ea modelează cu adevărat compania și îi influențează puternic dezvoltarea.

 

Politica de angajare

Alexandru Victoriu: TikTok evoluează foarte repede, iar cultura noastră poate oferi oportunități de creștere pentru oameni din toate mediile. Energia și entuziasmul din TikTok pot contribui la dezvoltarea personală și la creșterea profesională a fiecărui angajat. De exemplu, am văzut colegi din echipa de legal care s-au transferat la departamentul de cultură organizațională și employer branding.

Paula Kornaszewska: Faptul că avem o echipă cu experiență multidisciplinară este ceea ce ne face diferiți - colegii noștri vin din domenii diferite, inclusiv film, publicitate, finanțe, tehnologie și multe altele. Unul dintre punctele noastre forte este amplitudinea fantastică de experiență și pasiunea pe care colegii noștri le aduc în munca lor de zi cu zi.

Structura orizontală îi încurajează pe angajați din toate funcțiile să profite de oportunitățile din domenii care îi pasionează cu adevărat - fie că lucrează cu cei mai buni fotbaliști din lume, că discută cu muzicieni incredibili sau colaborează cu cele mai strălucitoare vedete de la Hollywood.

 

Efectele pandemiei

Paula Kornaszewska: Am ajuns atât de departe în timp ce lucram de acasă. În ciuda adaptării la munca de la distanță, am primit alături de noi mii de noi colegi, am inovat produsul pentru a atinge obiective foarte ambițioase și am construit o comunitate virtuală incredibilă.

 

Cultura organizațională

Alexandru Victoriu: Cultura este extrem de importantă la TikTok: este motorul care ne ajută să creștem. Ne identificăm cu valorile noastre, care includ să fim umili, dinamici, colaborativi și să avem standarde ridicate.

Paula Kornaszewska: TikTok se angajează să susțină diversitatea și să promoveze o cultură a incluziunii în echipele noastre globale. Așa cum am menționat deja, misiunea noastră este să inspirăm creativitatea și să aducem bucurie oamenilor, iar pentru a atinge acest obiectiv susținem voci diverse și construim o organizație care să reflecte diversitatea comunităților noastre in-app.

 

Adaptare & evoluție

Alexandru Victoriu: Cu toții am experimentat puterea lucrului remote în ultima vreme și primit alături de noi mii de oameni încă de la începutul pandemiei. Este clar că mulți dintre noi s-au adaptat bine și prețuim flexibilitatea și echilibrul lucrului de acasă. De aceea, vom continua să avem o abordare flexibilă de lucru pe măsură ce se deschid birourile. În același timp, continuăm să investim în spații de birouri care reflectă spiritul TikTok și care oferă un spațiu incluziv pentru a inspira creativitatea și colaborarea între colegi.

 

Experiența în organizație

Alexandru Victoriu: Să lucrezi la TikTok este la fel de rapid, la fel de distractiv și la fel de antrenant pe cât este platforma în sine pentru utilizatori. Planurile noastre sunt foarte ambițioase și oportunitățile de a crește ca profesionist sunt imense.

Paula Kornaszewska: Înainte să mă alătur echipei TikTok am locuit și lucrat 6 ani în China. Eram deja obișnuită cu ritmul de lucru rapid într-o lume tehnologizată și cele mai noi schimbări din lumea aplicațiilor digitale. Faptul că am ajuns să fac parte din echipa TikTok m-a ajutat să îmi urmez visurile și să îmi continui călătoria digitală.

 

Echipa

Alexandru Victoriu: Echipa se forma în momentul în care m-am alăturat și continuă să crească pe măsură ce continuăm să angajăm în diferite departamente și pentru o varietate de roluri. Sunt în continuare uimit de calitatea oamenilor pe care îi angajăm. Avem o echipă uimitoare care lucrează pentru a aduce tot ce are TikTok mai bun de oferit utilizatorilor, clienților și partenerilor noștri.

Paula Kornaszewska: Echipa din Europa Centrală și de Est crește într-un ritm incredibil. Suntem un mix perfect de personalități și venim din medii diferite, așa că avem o echipă foarte diversă. Îmi face plăcere să lucrez într-un mediu atât de variat - ne îmbogățește modul în care vedem lumea, ne ajută să gândim creativ și ne lărgește orizonturile. Strategia noastră din 2022 se va axa pe divertisment, inclusiv modă, beauty, cultură, artă, educație și sport. Echipa noastră lucrează activ la idei noi și caută noi parteneriate în aceste domenii pentru a susține cele mai mari și interesante evenimente, muzică nouă, inclusiv colaborări alături de case de muzică locale și muzicieni din România. Scopul este, desigur, să le oferim utilizatorilor TikTok și mai mult conținut interesant de calitate. 

 

Atmosfera

Alexandru Victoriu: Lucrul este distractiv, antrenant și plin de satisfacții. Ți se oferă o pânză albă goală pe care poți picta. Asta înseamnă că ești proprietarul afacerii tale, dar poți conta întotdeauna și pe alții pentru sprijin, consiliere și colaborare. Ne mișcăm repede, dar nu stricăm lucrurile în timp ce o facem.

Paula Kornaszewska: Tot ceea ce încercăm să promovăm în aplicație este valabil și important pentru noi în structura noastră organizațională. TikTok este o aplicație creativă, iar diversitatea și incluziunea sunt valori care ne ghidează atunci când gestionăm comunitatea, dar și atunci când lucrăm în echipă. TikTok este un spațiu în care încercăm să oferim oricui posibilitatea de se face auzit și acesta este modul în care colaborăm și intern. Încurajăm toți colegii să preia inițiativa, să se dezvolte, să creeze și să își implementeze ideile și gândurile. Ne dorim să continuăm să învățăm și să creștem.

 

Oameni noi

Paula Kornaszewska: Munca noastră de zi cu zi este ghidată de propriile noastre valori, care includ să fim umili și pragmatici și să aducem un standard ridicat modului în care lucrăm. Vrem să construim o organizație la fel de diversă ca și multele comunități diferite care vin la TikTok în fiecare zi. Suntem o afacere relativ tânără și cu o creștere accelerată, iar oamenii au șansa de a avea un impact real aici, indiferent de nivelul sau rolul lor.

Alexandru Victoriu:  TikTok este o platformă de divertisment next generation, astfel că oamenii sunt atrași de oportunitatea de a lucra la o companie relativ tânără care evoluează atât de repede.

De asemenea, cred că oamenii sunt atrași de oportunitatea de a avea un impact real la nivel individual, deoarece TikTok a cultivat un mediu în care angajații se pot bucura de oportunități spectaculoase de creștere.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Branded


Related