[Minte & suflet] Mihai Popa-Radu: Epoca „serviciilor” este pe cale de dispariție, cel puțin când vine vorba de lucrul cu oamenii

[Minte & suflet] Mihai Popa-Radu: Epoca „serviciilor” este pe cale de dispariție, cel puțin când vine vorba de lucrul cu oamenii

Sunt momente în care pur și simplu ne blocăm într-un punct a dezvoltării noastre profesionale. Și, cu toate că deținem informații și cunoștințe diverse, rămânem pe loc, nu evoluăm în nicio direcție. Ne dorim să fim mai buni, mai productivi, mai eficienți, însă nu știm cum. Se întâmplă atât la nivel de individ, cât și în cazul echipelor de profesioniști din organizații. Acesta este un moment optim să construim o relație cu un coach și să intrăm într-un proces de transformare și evoluție.

Mihai Popa-Radu, coach profesional, spune că un specialist trebuie să înțeleagă mai întâi nevoia clientului, punând întrebările potrivite. Acesta este punctul de pornire în lucrul cu un coach, urmat de sedințele propriu-zise, în care se stabilesc acțiuni pentru următoarea perioadă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related