Arta subtilă a conversațiilor mărunte. Fluență, ușurință și carismă în Comunicare - Carol Fleming | Editura Amaltea, 2019

Arta subtilă a conversațiilor mărunte. Fluență, ușurință și carismă în Comunicare - Carol Fleming | Editura Amaltea, 2019

Conversațiile mărunte reprezintă baza oricărei relații profesionale sau personale. Sunt cele care îi ajută pe oameni să interacționeze inițial, să își găsească interese comune și să își împărtășească gânduri, idei sau conexiuni, stabilind astfel legături de durată.

Arta conversațiilor mărunte poate fi deprinsă – și aici apare punctul forte al cărții de față. De la atitudinea corectă la modul în care ne îmbrăcăm, ne mișcăm și ne prezentăm și până la modul în care rostim cuvintele sau ne facem interlocutorii să se simtă apreciați și respectați, autoarea ne propune soluții testate și ușor de implementat care să ne ajute să devenim adevărați maeștri în comunicare.

Conversațiile mărunte reprezintă limbajul care denotă o primire călduroasă, o extensie a prieteniei, o recunoaștere cu bună-credință a semenilor noștri, un schimb amabil de cuvinte și de zâmbete, contribuind în acest fel la crearea unui spațiu social mai sigur și la succesul de durată – cel la care năzuim cu toții.

 

Dr. Carol Fleming deţine un doctorat în tulburări de comunicare. Ani la rând, a fost denumită „terapeut al vorbiriiׅ“, deoarece a lucrat într-un birou anexat unui spital, ajutând persoane care au suferit un accident vascular cerebral ori o paralizie sau care au probleme de auz să se poată exprima coerent. Însă mulţi dintre cei care i-au cerut sprijinul doreau de fapt să îşi învingă emoţiile atunci când aveau de prezentat un raport, o lucrare, un discurs în faţa unui public, fie în plan personal sau la nivel de organizaţie. Astfel, lucrând cu sute de clienţi, a devenit un reputat expert în ştiinţa comunicării, acumulând o experienţă vastă care a stat la baza cărţilor sale, devenite besteller în întreaga lume.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Amaltea.

 

Info:

Titlul original: The Serious Business of Small Talk: Becoming Fluent, Comfortable, and Charming
Ediția 2020, broșată
Dimensiuni: 14 x 21 cm
204 pagini
ISBN: 978-973-162-208-8

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related