Lucruri marunte, rezultate marete - Roger Fritz | Editura Amaltea, 2006

Lucruri marunte, rezultate marete - Roger Fritz | Editura Amaltea, 2006

Viața nu este o serie de reacții entuziaste la evenimente majore sau circumstanțe traumatizante. Este o serie nesfârșită de lucruri minore care determină în ultimă instanță ceea ce știm, intuiția, fericirea și soarta noastră. În fiecare zi, lucrurile mărunte pe care le facem sau le spunem îi afectează pe cei din jurul nostru.

Nimeni nu trăiește dincolo de societate. Prin urmare, acțiunile noastre îi afectează pe alții. Felul în care ne îmbrăcăm, vorbim sau ne purtăm determină modul în care cei din jur ne vor percepe. Dacă neglijăm importanța lucrurilor mărunte, consecințele vor fi cu siguranță mărețe.

Această carte dezvăluie teoria "lucrurilor mărunte" prin identificarea părților sale componente, punându-le sub semnul întrebării, oferind nenumărate exemple extrase din viețile oamenilor cunoscuți nouă tuturor, dar și din ale unor anonimi. Scopul cărții este acela de a ajuta încă de la prima lectură, dar mai ales de a fi recitită ori de câte ori apar probleme noi și descurajarea tinde să pună stăpânire pe noi.

 

Roger Fritz este considerat o autoritate în domeniul managementului bazat pe performanțe și al schimbării individuale. Sfaturile sale au funcționat atât pentru companii din Topul 500, cât și pentru afacerile de familie. Dr. Fritz a lucrat cu peste 300 de clienți și își face timp în fiecare lună pentru seminarii și prezentări. Scrie articole în reviste de specialitate care ajung la milioane de cititori. A publicat 38 de cărți care au fost traduse în 17 limbi.

Prezentările pe care le susține Roger sunt un amestec unic de umor, motivare, sfaturi practice și insistență asupra responsabilității personale.

 

Cartea a apărut în România la Editura Amaltea.

 

Info:

Titlul original: Little Things -- Big Results: How Small Events Determine Our Fate
Ediția 2006, broșată
Dimensiuni: 200.5 x 130.5
128 pagini
ISBN: 978-973-778-065-2

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related