Un job full-time in comunicare, un master in desfasurare si inca ceva timp liber. Imposibil?

De ceva ani nimeni nu mai are vreun dubiu in ce priveste studiile universitare in Romania – toata lumea trebuie sa le aiba. Problema intervine dupa ce termini, iei licenta si cauti un master. Oferta de mastere oferite de universitatile romanesti a devenit destul de mare incat sa fie nevoie sa iti dedici o luna de research si comparatii pentru a lua o decizie. Pe de alta parte, din ce in ce mai multi absolventi pleaca la master in alte tari si parca asta te-ar tenta si pe tine. Dar ai deja un job pe care nu prea iti vine sa il abandonezi pentru ca in industria noastra experienta in domeniu e si ea foarte apreciata. Ce sa faci?

Desi aparent nu exista nicio solutie, un nou program de master, dezvoltat de Universitatea Sheffield din Marea Britanie in parteneriat cu SNSPA - Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, pare gandit exact dupa nevoile tale. Ce-ai zice daca ti-as spune ca poti sa-ti continui job-ul de aici in timp ce urmezi un program de master care nu-ti fura viata sociala de dupa program, dar iti livreaza cunostintele necesare pentru ca tu sa te poti dezvolta personal si profesional in continuare? Din fericire, asa ceva exista si tocmai s-a lansat si la noi.

Timp de 2 ani, Masterul in Marketing, Publicitate si Relatii Publice ofera cursantilor accesul la expertiza unui corp profesoral international intr-un program centrat pe rezultate si cunostinte practice. Trecand prin cursuri de Strategic Marketing, PR Strategies, Strategic Brand Management, E-Business & Internet Marketing, Innovation & New Product Development, Advertising & Sales Promotion Management, Festivals & Events Management si Research Methods for Business, cei care vor absolvi vor avea pentru prima oara in Romania o diploma dubla - una emisa de University of Sheffield (UK) si a doua emisa de SNSPA. De asemenea, aceasta diploma va beneficia de toate acreditarile internationale de care se bucura o universitate de rangul Sheffield.

[UPDATE] Daca vrei sa stii mai multe, te poti inscrie printr-un mail la [email protected] la sesiunile informative din 4 octombrie. Ai timp pana pe 15 octombrie sa-ti pregatesti dosarul si entuziasmul unei noi etape educationale, iar cursurile incep pe 25 octombrie. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related