Companie de mare viteză. Acțiune imediată și dezvoltare într-o cultură a nanosecundei - Jason Jennings, Laurence Haughton | Editura ACT și Politon, 2021

Companie de mare viteză. Acțiune imediată și dezvoltare într-o cultură a nanosecundei - Jason Jennings, Laurence Haughton | Editura ACT și Politon, 2021

Companie de mare viteză: Acțiune imediată și dezvoltare într-o cultură a nanosecundei / The High-Speed Company: Creating Urgency and Growth in a Nanosecond Culture de Jason Jennings (cu Laurence Haughton) este o carte pentru proprietarii de afaceri, seniori executivi, CEO sau antreprenori care le oferă acestora strategii detaliate pentru a-și transforma companiile în unele de mare viteză, dezvoltând o cultură a acțiunii rapide și a dezvoltării în cadrul lor. 

„Prioritatea numărul unu pentru liderii de business din ziua de azi este să creeze organizații care să lucreze cu un simț feroce al acțiunii imediate, în lumea noastră nebunesc de ocupată, și să se concentreze ferm pe creștere. Toate conversațiile mele cu diverși directori generali au identificat acest punct sensibil, iar ceea ce am descoperit și voi relata în această carte sunt tactici pentru a construi cea mai rapidă, mai adaptabilă, mai puternică organizație setată să reușească într-un mediu al nanosecundei.” 

Cartea de față reprezintă rezultatul muncii de cercetare a autorului timp de 12 ani. În tot acest timp a intervievat peste unsprezece mii de directori generali, proprietari de afaceri și antreprenori de mare succes, despre afacerile lor și despre cum își conduc compania în perioade mai bune sau mai rele. Una dintre cele mai importante întrebări pe care le-a adresat-o acestor antreprenori a fost: „Care e cea mai mare grijă care vă ține treji noaptea?” 

Răspunsul aproape unanim a fost că liderii sunt preocupați de crearea unui simț al acțiunii imediate în organizația lor și de a opera rapid, într-o lume de o complexitate crescândă. Ei vor să creeze echipe puternice, gata să treacă de orice obstacol și să „facă lucrurile mai repede”. Munca de cercetare a mai inclus evaluarea performanțelor financiare a două sute douăzeci de mii de afaceri, incluzând fiecare companie listată la bursă din lume, precum și a celor mai mari companii cu capital privat din lume. 

Iată cum caracterizează Jason Jennings managerii responsabili: 

„Managerii responsabili sunt de orice formă, mărime, gen, orientare și naționalitate, dar au în comun acea înțelegere a faptului că munca și eforturile lor sunt dedicate în special celorlalți, oamenilor pe care îi inspiră, îi sărbătoresc, îi servesc și îi plac cu adevărat. Ei au, de asemenea, acea înțelegere umilă a faptului că misiunea lor este să îmbunătățească viața diferitelor grupuri de oameni: muncitori; clienți; vânzători și furnizori; investitori și proprietari; a societății în întregul ei.

Managerii responsabili doresc încredere din partea tuturor celor cinci grupuri. Ei cunosc valoarea economică profundă și dovedită a încrederii care îți e acordată și au credința că reducerea costurilor și o mai bună velocitate organizațională se obțin doar dacă ești de încredere. Managerii responsabili sunt, de asemenea, mai optimiști, văd posibilități acolo unde alții văd un sfârșit de drum, văd binele acolo unde alții văd răul și văd puterea responsabilității personale acolo unde alții caută justificări sau pe altcineva pe care să dea vina.” 

„Definește acele lucruri fundamentele care fac diferența între organizațiile de succes și cele oarecare. Această carte ar trebui să fie lectură obligatorie pentru directorii generali și pentru toți cei aflați în consiliile de conducere ale oricărei firme.”
Glenn A. Fosdick, CEO (2001-2013), The Nebraska Medical Center, una dintre cele mai mari instituții medicale din lume 

„Indiferent de domeniu, Jason Jennings dezvăluie prin intermediul cercetărilor și poveștilor ei ceea ce știm cu toții deja în sufletul nostru: viteza este dictată de scop. Toți suntem conectați la ceva mai presus de noi, Jennings doar ne arată calea de a ajunge acolo.”
Richard Sheridan, CEO și storyteller, Menlo Innovations; autor al cărții Joy, Inc. 

„Jenning furnizează exemple din lumea reală despre felul în care organizațiile cele mai de succes au dezvoltat cultura acțiunii imediate. Lectură obligatorie pentru orice lider în domeniul afacerilor.”
Tiffani Bova, vicepreședinte, analist remarcabil, Gartner

 

Oratorul și cercetătorul Jason Jennings (1952 - 2020) a fost o autoritate în materie leadership, creștere, inovație și carte de business, fiind considerat una dintre cele mai importante trei voci de business din lume. A fost comparat adesea cu reputatul Peter Drucker, care a pus bazele corporațiilor moderne prin scrierile sale. Jason Jennings a absolvit Northern Michigan University (SUA) în 1972 cu dublă specializare în Științe Politice și Comunicare. După ce a lucrat o perioadă ca reporter de radio și televiziune, Jennings a devenit cel mai tânăr proprietar al unui grup de posturi de radio din America. Mai târziu, a fondat compania Jennings-McGlothlin & Company, care a devenit cea mai mare firmă de consultanță media din lume. 

Jennings a petrecut mai bine de 20 de ani instruind oameni de afaceri cum să își clădească organizații importante. Este cercetător în domeniul afacerilor și totodată unul dintre cei mai prolifici autori de business din toată lumea. Volumele sale de management și leadership au devenit bestselleruri New York Times, Wall Street Journal și USA TODAY, fiind traduse în 32 de limbi.

 

Cartea a apărut în România la Editura ACT și Politon.

 

Info:

Titlul original: The High-Speed Company: Creating Urgency and Growth in a Nanosecond Culture
Ediția 2021, paperback
Dimensiuni: 130 x 200
288 pagini
ISBN: 978-606-913-612-6

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related