NAN Group lansează divizia de team building - NAN Team

NAN Group lansează divizia de team building - NAN Team

NAN Group, integrator și furnizor de servicii dedicate evenimentelor, își extinde activitatea în zona de team building, prin divizia nou creată – NAN Team.

NAN Group, prin diviziile Events, Logistics si Technology deservește mai multe industrii și în ultimii ani a făcut investiții în zona de transport, depozitare, închirieri echipamente și propriul studio. Grupul s-a confruntat cu multe provocări în ultimii 2 ani, în contextul scăderii drastice a industriei de evenimente. Cu toate acestea, adaptabilitatea, raportată atât la tehnologii noi, cât și la moduri diferite de a face evenimente, a fost cheia funcționării companiei.

NAN Team s-a născut din analiza și observarea nevoilor pe care companiile și oamenii le au în perioade de criză, incertitudine și transformări. Am pornit la drum în ceea ce deja se numește perioada post COVID, o perioadă care a adus transformări organizaționale rapide, adaptare la tehnologie, dar și nevoi de comunicare și de interacționare noi și diferite. Suntem o echipă care vine cu o experiență de 15 ani în organizarea de evenimente și asigurarea de logistică pentru evenimente și considerăm că acest lucru face din NAN Team un partener potrivit acestor vremuri, în dezvoltarea inovativă și creativă a echipelor din orice companie.”, spune Iulian Nan, CEO NAN Group.

NAN Team pune accentul pe adaptabilitate, creativitate și tehnologie. De aceea, compania se bazează pe restul diviziilor din grup – transport și logistică, echipamente tehnice pentru evenimente – la care se adaugă o echipă de traineri, coach și alți specialiști în comunicare organizațională și comunicare internă, cu scopul de a oferi soluții integrate de team building.   

Nan Team se adresează atât companiilor mari, cât și celor mici și mijlocii, organizând activități de tip team building în orice zonă din România. De la echipe de 20 până la  500-1000 de persoane, compania are capacitatea de a gestiona, în afară de activitățile propriu-zise, toată logistica legată de transport, cazări, securitate și siguranță.  

Cei 15 ani de experiență în evenimente fac ca NAN Team să poată oferi atât soluții creative și adaptate unei industrii sau companii, dar ma ales, logistica proprie, care face ca multe costuri să fie extrem de competitive.

„Integrând mai multe divizii in grup am reușit să eficientizăm costurile pentru clienții noștri și acest lucru se extinde acum și către NAN Team. Lucrăm în baza unui brief, dar mergem mai departe și facem o analiză mai profundă a nevoilor pe care o companie le are în materie de team bulding, comunicare, enterteiment sau engagement și mai ales, rezultate așteptate. Specialiștii noștri oferă soluții adaptate fiecărui grup sau echipă, pentru că urmărim valorile și obiectivele clienților noștri. Iar clienții noștri sunt fie companii, prin departamanetele de HR sau comunicare, fie agenții, care au nevoie de suport de BTL și de team building.”, spune Andreea Beekman, Marketing & Sales Director.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


NAN Group

Am debutat in urma cu aproape 12 ani ani, implementand segmente mici si medii pentru happening-uri si activari outdoor si indoor, ajungand sa construim un business care sa raspunda cu adevarat celor mai ample si... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related