YOXO - cum să mixezi campaniile de performance și impactul influencerilor pentru scalare

YOXO - cum să mixezi campaniile de performance și impactul influencerilor pentru scalare

Abonament de mobil 100% digital, data-driven și community-conscious

YOXO este primul abonament de telefonie mobilă complet digital, fără limitări contractuale din România. Accesat dintr-o aplicație mobilă, folosește un model similar cu cartelele prepay dar este un abonament cu opțiuni tarifare în funcție de planul de consum ales.

Aplicația YOXO poate fi descărcată din Google Play / Apple Store / Huawei App Store.

Încă de la primele etape de dezvoltare a serviciului, scopul YOXO a fost să împlinească așteptările prezente și viitoare ale clienților, în totalitate. Pe scurt, să fie extrem de adaptabil, accesibil și orientat mereu către viitor.

Lansat chiar în perioada în care shift-ul către metodele de comunicare digitale a devenit și mai accelerat datorită pandemiei, YOXO a luat cu asalt piața autohtonă și a fost extrem de bine primit. Scalarea a fost însă o altă poveste.

E nevoie de o comunitate pentru a crește un brand - opțiunea ”member get member”

Feedback-ul primit dinspre utilizatori a confirmat că YOXO a fost și este foarte bine primit de audiența sa principală. Scorul NPS a fost măsurat la 63% în OCT `21 și review-urile au arătat că beneficiile propuse de YOXO sunt deopotrivă înțelese și apreciate.

Din perspectivă de marketing, YOXO s-a angajat în misiunea de identificare a momentelor cheie și a modalităților fun de a ajunge la potențialii clienți, plecând de la constatarea că cei care au adoptat serviciul deja au răspuns mai mult decât pozitiv la această abordare, potrivită spiritului fresh YOXO.

În context, lansarea feature-ului ”member get member” a fost un astfel de moment cheie. 

Pe scurt, opțiunea MGM permite utilizatorilor deja existenți să primească mai mult trafic de net în abonament prin invitarea unui prieten în comunitate. În același timp, cel invitat primește o lună de abonament gratis.

 

Strategie și mix de comunicare

Pentru ca mecanismul să funcționeze, YOXO a apelat la influencerii cu comunități active și ”distractive” și le-a cerut să se distreze în timp ce povestesc despre noul feature comunității lor. Ceea ce au și făcut, participând la un challenge.

Strategia de marketing online a fost gândită să susțină lansarea feature-ului și eforturile creative ale influencerilor, punând accentul pe primirea noilor utilizatori în funnelul de achiziție și informarea lor completă privind specificul, ofertele și beneficiile YOXO.

Mai mult, prin acțiuni de targetare specifice în campaniile de performance, YOXO a reușit să atragă un segment nou din audiență și să genereze o creștere semnificativă a majorității metricilor analizați - în total, interacțiunile au însumat mai mult de 600 de mii, ceea ce a însemnat un boost puternic în brand-awareness.

Unul dintre principalele obiective urmărite a fost să generăm ”intenție de căutare” - datele au arătat o creștere de 20% pentru căutările cu termenul YOXO, în perioada de derulare a campaniei.

Prin urmare, elementul cheie a fost activarea comunității și generarea de brand awareness, completată de strategia de captare a interesului generat prin campaniile de performance.

Mai mult decât atât, abordarea pe termen lung s-a concentrat pe activarea prin comunicare a unor audiențe similare celor expuse la campania care i-a avut ca protagoniști pe Dorian și Mira. De data asta, pe bază de încredere, comunitate și apartenență.

Ne-am dorit o campanie care să implice comunitățile din social media într-un mod cât mai natural și entertaining. Astfel am construit, împreună cu agenția de influencer marketing,  o “competiție” între Dorian și Mira care s-a derulat pe parcursul a 3 săptămâni. 

Cei doi s-au întrecut în provocări funny și au convins comunitățile să-și activeze YOXO folosind codul lor de reducere. Cel care a avut cele mai multe coduri folosite a câștigat competiția și i-a dat o ”pedeapsă” pierzătorului. 

O mecanică simpla la care a contat foarte mult contentul creat de cei 2 influenceri: stories, feed posts, tik tok videos, atât separat cât și împreună. 

Comunicarea lor a fost dublată de promovări sau polls pe pagina de Instagram YOXO. 

Rezultatele au fost surprinzătoare. Am reușit sa depășim obiectivele propuse la nivel de business, și să creștem KPI de reach & engagement pe contul de Instagram YOXO. ”, Ioana Sălcescu, Brand & Communication Manager YOXO.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related