Trăim într-o lume ciudată

Trăim într-o lume ciudată

Mesaje trimise fostului pe care vrei să le ștergi, dar asta ar însemna un gest mult mai dramatic decât originalul. Mașină de spălat eco-friendly care consumă la fel de mult ca o mașină de spălat normală. Câini numiți după copii și/sau copii numiți după câini. Apă de la robinet toxică. Apă din sticle de plastic toxică. O lume mai bună pentru copii, deși să ai copii nu e o chestie prea sustenabilă.

Burger King got real: trăim vremuri pline de confuzie. Nu știm care e the right thing to do, pentru că the right thing to do pare să nu existe. Așa că lanțul de fast food a adăugat încă un strop de confuzie în ocean prin lansarea de nuggets plant-based. Niște mini-șnițele care arată de parcă ar fi făcute din carne, care au gust de carne, dar nu sunt carne – confusing.

Spotul continuă campania inceputa de Burger King în pandemie, un fel de T0 al derutei colective, când compania le spunea oamenilor că ar putea începe să mănânce lucruri care nu sunt carne.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related